Feladatok:
- Ügyféltalálkozókra szerződések, prezentációk, kimutatások előkészítése
- Megbízások előkészítése, rögzítése
- Ügyféldokumentumok aktualizálása, napra készen tartása
- Telefonos, e-mailes, esetenként személyes kapcsolattartás az ügyfelekkel adminisztratív kérdésekben
- Együttműködés a társosztályokkal számlanyitás és -vezetés, befektetési javaslatok előkészítése, megbízások teljesítése kapcsán
- Dokumentumok mentése, adatok rögzítése az ügyfélnyilvántartó rendszerben
Amit kínálunk:
- Magyarország legexkluzívabb ügyfélkörének kiszolgálása
- Versenyképes fizetés
- Dinamikusan fejlődő cég
- Hosszútávú munkalehetőség
- Esztétikus környezet
- Jó csapat, családias légkör
Egyéb információ:
- Jelentkezési határidő: 2020. január 31.
- Kezdés várható időpontja: 2020. április 1.
- Munkaidő: napi 8 óra
- Fénykepes önéletrajzokat a krisztina.bruderne-gombar@gutmann.at e-mail címre várjuk
- Visszajelzést kizárólag azon jelentkezőknek áll módunkban küldeni, akiket személyes meghallgatásra hívunk. Megértésüket köszönjük.
(x)