Főbb feladatok:
- A szervezeti egység vezetője részére szakmai anyagok előkészítése, ellenőrzése, összefoglalt prezentálása. Különböző szakmai riportok, feljegyzések készítése, szakmai területek munkájának koordinálása.
- A szervezeti egység vezető programjainak egyeztetése, időpontok meghatározása a hatékony időkihasználás biztosítása, naptárainak naprakészen tartása, a határidők folyamatos figyelemmel kísérése.
- Külföldi-, valamint külső helyszínen megvalósuló programokhoz szükséges logisztikai (utazás stb.), tartózkodási (szállás stb.), biztonsági (biztosítás stb.) és egyéb kapcsolódó feltételek biztosítása, egyeztetése, megrendelése.
- Értekezletek, találkozók előkészítése, szervezése, emlékeztetők, riportok összeállítása.
- Levelek, emlékeztetők, beszámolók írása, jegyzőkönyvek összeállítása az elvárt pontossági és időbeli követelményekkel összhangban.
- A rendszeresen jelentkező bizalmas információk és dokumentumok megfelelő kezelése.
- Nyilvántartások vezetése, folyamatok adminisztrációs követése és dokumentálása.
- A külső és belső bejelentkezések koordinálása, az érkező vendégek fogadása a protokoll szabályainak megfelelően.
Elvárások:
- Felsőfokú gazdasági végzettség
- Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
- Haladó szintű számítógépes ismeretek, irodai alkalmazások ismerete (MS Word, Excel és
- PowerPoint magabiztos ismerete)
- Kiváló kommunikációs- és szervezőkészség
- Kimagasló precizitás és megbízhatóság
- Jó problémamegoldó- és együttműködési készség
- Protokolláris viselkedésmód és feddhetetlen előélet
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- 2-4 év munkatapasztalat
Amit kínálunk:
- versenyképes javadalmazási csomag
- kihívást jelentő változatos munka
- kimagasló szakmai fejlődési lehetőség
- kiváló munkakörülmények
Pályázati anyagát - fényképes önéletrajzát, a szükséges végzettséget, szakképesítést igazoló dokumentumok másolatával együtt - az MNB internet oldalán (www.mnb.hu/karrier) történő regisztrációs folyamat segítségével - küldje el 2015. január 01. napjáig!