feladatok:
- kapcsolattartás az adóhatósággal (APEH, önkormányzatok),
- közreműködés az adóellenőrzések során,
- adófizetési és változás-bejelentési és adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése,
- adóelszámolással kapcsolatos főkönyvi könyvelés és analitikus nyilvántartások, leltár elkészítése,
- adózási kérdések szakmai véleményezése,
- a jogszabályváltozások folyamatos nyomon követése.
a szenior munkatárs feladata elsősorban (a fentieken kívül):
- adózással kapcsolatos tanácsadási, véleményezési feladatok mind a bank, mind a leányvállalatok vonatkozásában,
- közreműködés és kapcsolattartás a nemzetközi adózást érintő projektek tekintetében a bankcsoport tulajdonosának adózásért felelős szakértőivel,
elvárások:
- felsőfokú szakirányú végzettség (PSZF vagy közgazdasági egyetem),
- adótanácsadói oklevél,
- aktív középfokú (a szenior munkatársnál tárgyalóképes) angol nyelvismeret szóban és írásban egyaránt,
- adózási, könyvvizsgálati területen szerzett (a szenior munkatársnál több éves) gyakorlat,
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeret (Excel, Word, Power Point, Access).
a kiválasztás során előnyt jelent:
- nemzetközi adózási kérdésekben való jártasság, tapasztalat,
- bankszakmai tapasztalat,
- SAP program ismerete
- vezetői tapasztalat (a szenior munkatársnál).
az ideális jelölt jellemzői: pontos munkavégzés, jó kommunikációs képesség, megbízhatóság, önállóság, nagy munkabírás.
A szakmai önéletrajzokat a megpályázott pozíció megnevezésével legkésőbb március 17-ig az alábbi címre kérjük beküldeni:
K&H Bank Rt. Humánpolitika Igazgatóság
1851 Budapest,
e-mail cím: job@khb.hu
(X)