feladatok:
- részvétel a belső szabályzatok, eljárási rendek kidolgozásában, aktualizálásában,
- jelentésszolgálat a felügyeleti szervek (PSZÁF, MNB, BÉT, BAMOSZ) felé,
- díjelszámolások elkészítése, egyeztetése (forgalmazók, letétkezelés, PSZÁF, KBC, ügyfelek), számlázása, behajtása,
- részvétel az informatikai fejlesztésben (különös tekintettel a tervezett, rendszerátállásra), kapcsolattartás a különböző IT szolgáltatókkal,
- kapcsolattartás és adatszolgáltatás a kapcsolódó banki területeknek (ÉBO, controlling, CRM) és KBC-nek,
- részvétel az új alapok kibocsátásával kapcsolatos operatív teendőkben,
- a portfolióasszisztensek munkájának ellenőrzése, szükség esetén helyettesítése.
elvárások:
- szakirányú felsőfokú végzettség,
- minimum középfokú angol nyelvismeret,
- legalább 2 év szakmai gyakorlat,
- erős IT háttér.
az ideális jelölt jellemzői: aktív, kezdeményező hozzáállás, stressztűrő képesség, precizitás, problémamegoldó megközelítés csapatszellem.
A szakmai önéletrajzokat "operációs menedzser" jeligére legkésőbb január 20 -ig az alábbi címre kérjük eljuttatni:
K&H Bank Rt., Humánpolitikai igazgatóság
1851 Budapest, e-mail cím: job@khb.hu
(X)