Európán kívül már jóval nagyobb a Vodafone, mint Európában, 163,4 millió vs. 111,9 előfizetés van a két régióban.
A számlás előfizetések aránya Európában már 52,7 százalék, Magyarországon ennél jóval magasabb, 66,3 százalék az arány.
Egyre hangsúlyosabb a Vodafone-nál a vezetékes üzletág, a vezetékes előfizetések száma év/év alapon 8,3 százalékkal 17 millióra emelkedett, tavaly év végén a magyarországi statisztikák még nem mutattak vezetékes előfizetőt, ez változik majd a UPC felvásárlásával.
6,8 százalékkal 11 milliárd euróra csökkent a Vodafone Csoport bevétele, a visszaesés egyrészt az IFRS15-re való átállással, a katari operáció értékesítésével és kedvezőtlen devizahatásokkal magyarázható. A teljes bevételen belül az európai bevételek 5,6 százalékkal 8,2 milliárd euróra csökkentek, az Európán kívüli bevételek pedig 11,1 százalékkal 2,6 milliárd euróra estek vissza.
A Vodafone egy másik statisztikát, az organikus szolgáltatási bevételek változását is közzéteszi, az alapján a globális bevételek 0,1 százalékkal bővültek, az Európán kívüli bevételek pedig 4,9 százalékkal emelkedtek.
A menedzsment megerősítette a korábbi várakozását, a teljes 2019-es pénzügyi évben az organikus tisztított EBITDA közel 3 százalékkal bővülhet, a szabad cash flow pedig 5,4 milliárd euró lehet.
A jelen írás nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy befektetési ajánlásnak. Részletes jogi információ