A legjobb terméket az fejleszti, aki a saját munkáját szeretné hatékonyabbá tenni, ezért pontosan tudja, mire van szüksége – legyen szó egy étterem vagy webshop üzemeltetéséről, vagy akár hulladékgazdálkodásról. Egy mindhárom vállalkozásban közös: rengeteg számlát kell feldolgozniuk minden hónapban. Éppen ebben segít egy új, kifejezetten magyar KKV-kat célzó platform, a Bejovoszamlak.hu.
Jäger István, a Jäger cégcsoport egyik tulajdonosa konténeres hulladékgazdálkodással, nemzetközi fuvarozással, teherautó javítással és veterán autók restaurálásával is foglalkozik. Két éve pedig elhatározta, hogy átláthatóbbá teszi a cégcsoport pénzügyeit. „Megelégeltem a pontatlan könyvelést és az excel-táblákat. Szerettem volna valós időben követni a pénzügyi folyamatokat, és persze több időt tölteni a családommal. A kollégáimmal együtt megalkottunk egy olyan platformot a hozzánk hasonló KKV-k számára, amely NAV-adatkapcsolat segítségével nagyjából 80%-kal csökkenti a számlák feldolgozási idejét, részletes költség kimutatást, áfa egyenleget, és számlaforgalom egyenleget ad, ráadásul segítségével a könyvelő munkája is könnyen ellenőrizhetővé válik” – mondta el István.
A Bejovoszamlak.hu egy pár perc alatt üzembe helyezhető platform, melynek segítségével a cégvezetők naprakészen látják cégük pénzügyeit, az utalandó költségeket, követni tudják a cash-flowt, illetve a könyvelők munkáját is. Az utalásokat „csomagba” is lehet rendezni, amit a cégvezető egyetlen kattintással jóváhagyhat - akár otthonról is. A Bejovoszamlak.hu-n elérhető riportok segítségével pedig bármilyen időszakra lehet elemezni a költségeket tevékenységek, projektek, partnerek, költséghelyek szerint, ami a folyamatosan változó piaci viszonyok mellett különösen hasznos.
A Bejovoszamlak.hu segítségével az adminisztrációval foglalkozó kollégák leterheltsége is jelentősen csökken, hiszen a közvetlen NAV összeköttetéssel és számlaletöltéssel a számlákat pillanatok alatt lehet iktatni (erről egy rövid oktatóvideó is készült), és bármilyen adat alapján kereshetővé válik valamennyi számla. A könyvelők pedig folyamatosan tudják követni és feldolgozni a bejövő számlákat, és az előre egyeztetett költséghelyeknek és -típusoknak köszönhetően elkerülhető a félrekönyvelés és a havi zárást kísérő kapkodás.
A platformot már számos magyar KKV – köztük bicikli kereskedés, ügyvédi irodák, fuvarozó cégek – használják, és a Bejovoszamlak.hu mellett döntött a havi több száz számlával dolgozó Mazel Tov Bar & Restaurant tulajdonosa is. A platform pedig folyamatosan fejlődik, a következő lépés a Bejovoszamlak.hu és a legnagyobb könyvelési szoftverek összekapcsolása lesz.
A Bejovoszamlak.hu egy hónapig ingyenesen kipróbálható, a próbahónap leteltével a platform alap funkciói továbbra is díjmentesen használhatók, valamennyi funkció pedig cég profilonként 1.500 Ft + ÁFA / hónap díjon érhető el.
(x)