A Portfolio.hu már 2005 óta szervez vagyonkezelési témakörben konferenciákat (Alapkezelés és Vagyonkezelés, Wealth Management konferenciák), ebben az évben a leginkább érdekfeszítőnek ígérkező témakört tesszük a konferencia fókuszába, mégpedig az öngondoskodást. A pénzügyi közvetítő-rendszer számára egyértelműen felértékelődtek a lakossági ügyfelek, a nyugdíjpénztári szektor elsorvasztásával összhangban pedig komoly verseny indult meg a szolgáltató csoportok között, és azokon belül is. A rendezvényen az érintett szektorok meghatározó szereplői vesznek részt várhatóan, ahol előadások és interaktív panelbeszélgetések formájában a legégetőbb kérdésekre igyekszünk válaszokat találni.
A számos bizonytalanság ellenére a pénzügyi csoportoknak most kell lépniük, el kell dönteniük, hogy mely értékesítési csatornákat erősítik, a termékfejlesztést milyen irányba terelik, illetve milyen stratégiával szólítják meg a korábbiaknál sokkal jobban felértékelődő lakossági befektetőket. A félnapos konferencián ezekre a főbb kérdésekre keressük a választ, a hatékonyság és az interaktivitás jegyében a panelbeszélgetések dominálják a rendezvényt. Az esemény célja, hogy a szektort érintő legégetőbb kihívásokat körbejárja, és megoldási lehetőséget vessen fel a szakma jeles képviselőinek közreműködésével.
A konferencia témája:
A hazai vagyonkezelési szakma 2011-ben fordulóponthoz érkezett, szabályozói oldalon ugyanis olyan, a szektor életét negatívan befolyásoló változtatások történtek, amelyek alapvetően módosítják a játékteret. A pénzügyi csoportok helyzetét a bankadón kívül a magán-nyugdíjpénztárak elsorvasztása és a végtörlesztés is nehezíti, nem beszélve arról, hogy a hazai és nemzetközi befektetői környezet bizonytalanságoktól terhes, a válság elhúzódása pedig egyre biztosabb.
Az esemény legfontosabb témái:
- Milyen stratégiát érdemes választani a nyugdíjpénztárak kiesésével?
- Hogyan lehet a pénzügyi csoportokon belül a legjobb összhangot megtalálni?
- A növekvő versenyből kik kerülhetnek ki győztesen?
- Hogyan lehet előnyt kovácsolni a lakosság öngondoskodás iránti igényének emelkedéséből?
- Rá lehet venni a lakosságot, hogy rendszeresen megtakarítson, és hosszú távon gondolkozzon?
- Miként segítheti ezt a termékfejlesztés?
- Az értékesítési csatornákat hogyan lehet az új helyzethez optimalizálni?
Az esemény legfontosabb paraméterei:
IDŐPONT: 2011. december 7. (08.30-12.00)
HELYSZÍN: Hilton Budapest (Budai Vár), 1014 Budapest, Hess András tér 1-3. (HUNGARY)
Parkolás: A konferencia résztvevői számára ingyenes parkolási lehetőséget tudunk biztosítani.
A konferencia részvételi díja: HUF 32,000 + ÁFA / fő.
Várható részvétel: 100-120 fő
A konferencia nyelve: magyar
Kedvezmények:
- 10% kedvezmény két fő jelentkezése esetén
- 20% kedvezmény három vagy több fő jelentkezése esetén
Célközönség:
Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat:
- Alapkezelők,
- Biztosítók,
- Biztosításközvetítők,
- Bankok,
- Prémium, Privátbankok,
- Pénztárak (nyugdíj, egészség, önsegélyező, lakástakarék),
- Tanácsadók,
- Jogászok és
- Vállalatok képviselői számára.
További információ a konferenciával kapcsolatban:
Tartalmi kérdésekben: SZABICS Zsolt, energiapiaci elemző, tel.: 327 4080/58, e-mail: szabics@portfolio.hu
Szponzorációs lehetőségek: AGÓCS Balázs, értékesítési vezérigazgató-h., tel.: 327-4088, e-mail: agocs@portfolio.hu ,
Szervezés, lebonyolítás, általános információk: BENKŐ András, rendezvénymenedzser, tel.: 327-4086, e-mail: benko@portfolio.hu
(x)