42 éve, 1981-ben alakult a KFT az ország egyik legismertebb zenekara az elmúlt évtizedekben több korszakot is megélt: a Magyar Televízió Tánc és Popdalfesztiválján, egyetlen éjszaka alatt lettek híresek. A 80-as évek koncertezéssel, lemezek készítésével telt, a 90-es években azonban visszavettek a tempóból, a tagok külön utakon jártak, a kétezres évek elejétől viszont megint rendszeresen koncerteznek.
Nevükhöz köthető az első, részben online koncert létrejötte 1996-ban, sőt, az első önálló művészdomain – a kft.hu – létrehozása is. Számos különleges koncert után hamarosan érkeznek a Magyar Zene Házába, ahol egy exkluzív kiállítás is várja az érdeklődőket.
De hogy kell évtizedeken keresztül menedzselni egy zenekart? Hogy alakult át a koncertpiac az elmúlt évtizedekben belülről nézve? Hogy néz ki mindez az üzlet oldaláról? Hogy működött ez a 80-as években, és mennyiben hozott változást a rendszerváltás? Mennyire igényli a közönség az újdonságot, a meglepetést? Erről is kérdeztük Márton Andrást a Portfolio Heti podcastjében.
A műsor már meghallgatható a Spotify-on, az Apple Podcasten, a Google Podcasten, a többi nagy podcast platformon, és itt, a cikkbe ágyazott lejátszóban is:
Címlapkép: Márton András