Új piacra lépett be a Telenor: már nem csak mobilszolgáltatással foglalkoznak

Új piacra lépett be a Telenor: már nem csak mobilszolgáltatással foglalkoznak

Új piacra lépett be idén ősszel a Telenor: már korlátlan adatforgalmú vezetékes internet-hozzáférés is elérhető a szolgáltatónál, a közép- és nagyvállalati ügyfelek számára. A mobilszolgáltatások mellett három típusú vezetékes adat-hozzáférés közül is választhatnak az üzleti ügyfelek, akár kiegészítő, akár önálló szolgáltatásként. A Telenor ezzel gyakorlatilag kilépett a „mobile-only” szerepből.

Hogyan élik meg a befektetők és a bankárok/brókerek a vírusválságot?

Hogyan élik meg a befektetők és a bankárok/brókerek a vírusválságot?

Az elmúlt hetekben jelentősen megugrott a számlanyitások száma, elsősorban az online csatornákon futott fel az érdeklődés – számolt be a Portfolio-nak friss tapasztalatairól Somlai László, az Erste Private Banking  igazgatóságának vezetője. A szakember szerint sokkal nagyobb nyugalommal szemlélik az ügyfelek a piaci folyamatokat, mint 2008-ban, és sokan inkább annak módját keresik, hogy a kialakult helyzetben hogyan tudnák növelni kockázatosabb eszközeik arányát.

Ijesztő arányban hagynák el bankjukat a fiatalok

Alig képesek friss ügyfélélményt nyújtani globális szinten a bankok, ezért egyre inkább a bankszolgáltatások piacára betörő új versenytársakkal kell megküzdeniük. A már elemzések sokasága által leírt jelenségről most a Capgemini és az Efma tanulmányában olvashatunk. A bankok számára talán az lehet a legijesztőbb, hogy a fiatalok tömegesen pártolnának el tőlük.

Mindent elsöprő változás küszöbén állunk!

Teljes átalakulás előtt áll a globális alapkezelői szakma, szakértők szerint a következő 15 évben földrengésszerű átrendeződés figyelhető majd meg. A várakozások szerint a piaci szereplők fele nem éli túl a viharokat, egyszerűen azért, mert nem tudnak megfelelni a verseny támasztotta kihívásoknak. Az ügyfélbázis markánsan megváltozik, egy olyan új generáció nő fel, amelyet más társadalmi értékrend és viselkedés jellemez. Ráadásul a régi és új ügyfelek alapvetően nem terméket, hanem komplett szolgáltatást, személyre szabott megoldást várnak el az alapkezelőktől. Az már csak hab a tortán, hogy az internet dominánssá válásával más csatornákon keresztül kell megszólítani az embereket - derül ki a KPMG elemzéséből.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Szép csendben nagy változás jön a Szép-kártyáknál!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.