Szinte minden autógyár életében vagy egy korszak, amikor az összkerék-hajtású a korábbinál nagyobb hangsúlyt kap egyes, vagy közel az összes modelljében. Ennek nem utolsó sorban piacpolitikai okai vannak, amikor a technológiaváltás lehetővé teszi, és nem túl jelentős ráfordítással integrálhatnak ilyen rendszereket, amik révén olyan földrajzi területeken is erősíthetik pozícióikat, ahol korábban hátrányban voltak. De valójában ennyire fontos, ilyen sokat ér az összkerék-hajtás? A Portfolio a Ford és egy tanpálya segítségével járt utána a kérdésnek.
Érkezik a segítség a gazdálkodókhoz.
Összeáll Kína, Japán és Dél-Korea.
Megszigorítják a száj- és körömfájás elleni védőintézkedéseket.
Több száz ember rekedhetett a romok alatt.
Jöhetnek a kis moduláris reaktorok?
Nagy baj lehet, ha nem sikerül lokalizálni a száj- és körömfájás betegséget.
Sok ínyenc a bárány fejét akarja, sőt igazi különlegességnek számít az állat szeme is.