Egy bevásárlóközpontban eltöltött ebéd átlagosan 39 percig tart és 3500 forintba kerül – derül ki a Westend megbízásából végzett kutatásból. A 16 és 70 év közötti budapesti és Pest megyei lakosság mintegy fele legalább 2-3 havonta étkezik bevásárlóközpontokban, és habár többnyire nem valamilyen alkalomból, hanem rutinszerű étkezés céljából választják, a minőség, a jó ár-érték arány, a megfelelő higiénia és a kényelem, sőt már a környezettudatosság is elvárás a bevásárlóközpontok ételudvarai felé.
Teljeskörű megújuláson megy át a Westend ételudvara az elkövetkező hónapokban. A munkálatok várhatóan júliusban érnek véget, a gasztro tér éttermei azonban ez idő alatt is zavartalanul működnek.
A régió legnagyobb márkaboltját nyitja meg a Nike Budapesten, a Westendben. Az Európában egyedülálló módon egy szinten, közel 2000 négyzetméteren kialakított üzlethelyiség a klasszikus kollekciók mellett prémium termékekkel, számos újdonsággal, máshol nem elérhető, limitált szériás választékkal és különleges belsőépítészeti megoldásokkal várja a vásárlókat a bevásárlóközpont földszintjén.
Egy teljes szakágat felölelő szakértői csapat dolgozik azon, hogy a Westend, illetve a hozzá kapcsolódó irodák és szálloda minden nap felkészülten várhassa az odaérkezőket. Minden felújítás, innováció vagy jövőbeli eszköz az ő kezük alatt kerül be a bevásárlóközpontba. Potoczki Gábort, a Westend beruházásmenedzsment vezetőjét kérdeztük többek között arról, hogy hogyan képzelik el Magyarország egyik legfontosabb kereskedelmi központjának jövőjét, milyen átalakításokon ment keresztül a ház, és mik várhatók még idén, illetve a következő öt évben.
Átadták a Váci úton található Crowne Plaza Budapestet. A szálloda tavaly nyár óta úgynevezett soft opening üzemmódban működött, mostanra azonban a teljes ingatlanfejlesztést - köztük a báltermet, 11 kisebb rendezvénytermet, a Club Lounge teret, a fitnesz termet, és az emeleti Cult éttermet is - befejezte a tulajdonos Gránit Pólus.
Teljesen automatizált, okos mobilitási megoldásokkal bővített parkolás lehetőséget vezet be a Westend - mostantól nincs szükség sem papíralapú parkolójegyre, sem aprópénzre, csupán indulás előtt egy egyszeri applikációs regisztrációt kell teljesíteni - derül ki a bevásárlóközpont sajtóközleményéből.
A digitalizáció, az élményszerzés és a fenntarthatósági lépések uralják most a kiskereskedelem, a retail szektor világát. A Westend megújulásáról, a kereskedelmet meghódító omnichannelről, a vásárlók átalakuló szokásairól, illetve a Central Park terveiről beszélgettünk Gyertyánfy Miklóssal, aki az év eleje óta a Gránit Pólus működési vezérigazgató-helyettesként az üzleti és műszaki területekért, a marketing és HR divíziókért felel.
A Rádió1, illetve az Index is arról számolt be, hogy több budapesti és vidéki plázában is bombariadó van.
A home office többek között megváltoztatta a szállodai vendégek viselkedését, a munka és a szabadidő sokkal kevésbé válik szét térben és időben - a Crowne Plaza Hotels and Resorts nemzetközi tapasztalatai alapján. A kihívásokkal teli adventi időszakra reagálva, a Váci úti Crowne Plaza Budapest egy újdonsággal készült a szállóvendégek számára.
A Westend oldalában működő Crowne Plaza Budapest szálloda hamarosan két tetőteraszt is megnyit, az egyik teraszról a felújított Nyugati pályaudvar csarnoka fog látszódni.
Egyre tudatosabbak a bevásárlóközpontok látogatói: a könnyen megközelíthető, környezetbarát, külső zöldterületekkel is rendelkező komplexumokat választják a legszívesebben – derül ki a Westend és a Marketing Resolution "A bevásárlóközpontok szerepe a 21. században" című reprezentatív kutatásából. A jelentés a Budapesten és vonzáskörzetében élők fogyasztói szokásait vizsgálta, többek között arra keresve a választ, hogy milyen gyakran keresik fel a kedvenc áruházukat a fővárosiak, milyen élményekre vágynak ott és melyek a legkeresettebb termékek.
Megszűnik a főváros pesti oldalán, a Westendben működő Hilton, jövő nyáron egy üzleti szálloda, a Crowne Plaza Budapest márka veszi át a helyét. Az új brand az InterContinental Hotels Group alá tartozik - derül ki a Gránit Pólus közleményéből.
Jelentősen megújul az idén húszéves budapesti Westend bevásárlóközpont, az átalakulásra több millió eurót fordítanak - közölte a tulajdonos West End Magyarország Zrt.
Megújul az idén 20. születésnapját ünneplő Westend, az évente több mint 20 millió látogatót fogadó pláza új arculattal, valamint számos új szolgáltatással és üzlettel várja a vásárlókat, maximálisan kihasználva a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket. A következő időszakban az épület bizonyos részeit – többek között a közel 50 éttermet és kávézót magában foglaló ételudvart – is felújítják.
Hogyan lehet sok pénzből még sokkal többet csinálni? Úgy, hogy egymás közelébe kell építeni az irodaházakat, plázákat és lakásokat. Ezeket manapság városrész központoknak hívjuk, egyre több ilyennek a nevét tanulgatjuk Budapesten. Többségüknek köze van a Dunához és gyökeresen átalakíthatják az adott környéket. Ezeknek a beruházásoknak - bérbeadói és bérlői szempontból - legnagyobb hozadéka, hogy helyben vannak a vevők, az egyes funkciók egymásnak generálnak vásárlókat. Nálunk mindegyik ilyen jól működik.
Jövő csütörtöki pénzügyi konferenciánk CFO-kerekasztalának résztvevője lesz Lehoczky Zoltán, a Gránit Pólus pénzügyi vezetője, akit most a Westendet tulajdonló cég tőzsdére viteléről, a cégcsoport pénzügyi aktualitásairól és a kamatkörnyezet esetleges emelkedéséről is kérdeztünk.
Cikkünk folyamatosan frissül.
A meghódított terület 40%-át már visszaszerezték az oroszok.
A külügyminiszter szerint minden opciót meg kell vizsgálni.
Ezután nehéz lesz végrehajtani az ICC parancsát.
Erős vélemény jött a volt ukrán főparancsnoktól.
A gyermekbetegségeket kinőve is volt mit variálni a legendás szérián.
Megérkeztek a 2025-ös extraprofitadó részletei.
Megérkezett a Préda, a Portfolio kiberbűnügyi podcastjének második epizódja.
Az eszkaláció lépéskényszerbe hozta a honvédelmi minisztériumot.