Az online kiskereskedők küzdenek a magas visszaküldési arányok okozta jövedelmezőségi kihívásokkal, ezért olyan stratégiákat alkalmaznak, mint a visszaküldések felszámítása és a visszaküldések mennyiségének csökkentését célzó ösztönzők felajánlása. A kiskereskedők árképzési stratégiák, működési fejlesztések végrehajtásával és vásárlói ösztönzők elfogadásával igyekeznek enyhíteni a visszáru pénzügyi hatását és növelni a nyereségességet az e-kereskedelmi ágazatban.
Akár kedvenc márkájukat is készek elhagyni a vásárlók, ha fizetniük kell a rendelt termék visszaküldéséért – állapítja meg az SAP Emarsys legújabb kutatása. A kereskedők hosszú távon jobban járnak, ha megszüntetik a vásárlók elé gördített akadályokat, különben elvesztik leghűségesebb vevőiket. A tapasztalatok szerint, aki erre odafigyel, nem feltétlenül kell több visszáru megbízást kezeljen, viszont sokat tesz a vásárlói lojalitás megőrzéséért. A felmérés a magyar piac számára is fontos tanulságokkal szolgálhat.
Megkezdődött hétfőn a migránsok visszatelepítése Görögországból Törökországba annak a megállapodásnak megfelelően, amelyet az Európába tartó, ellenőrzés nélküli menekültáradat megállítását célzó erőfeszítések keretében az Európai Unió és Ankara kötött.
Folyamatosan frissülő hírfolyamunk.
Egyre nő a nyomás a kurszki ukrán erőkön.
Ismét megugrott az infláció, de vajon mennyire drágultak valójában a bolti termékek?
A nagy- és kisüzemi főzdék képviselői elemezték a sörpiacot.
Mi érdemes tenni ebben a helyzetben?
Az elkövetkező időszakban sok termékről fog még kiderülni, hogy mikro- és nanoműanyagok vannak bennük.