A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

Már meghallgatható a Portfolio Checklist vasárnapi különkiadása. A műsornak egyetlen témája volt: április első felében elszállt, és 18 havi csúcsig ugrott az arabica típusú kávé határidős jegyzése. A képet tovább bonyolítja, hogy a robusta kávé termékpiaci ára gyorsabban nőtt, mint az arabicáé, s így ismét konganak a vészharangok, hogy holnapra luxussá válik a mindennapi feketénk. A témáról Árok Gábort, a Coca-Cola HBC Magyarország kávé üzletágának vezetőjét kérdeztük.

Új sajátmárkás terméket mutatott be az Aldi

Új sajátmárkás terméket mutatott be az Aldi

Az Aldi Magyarország bővítette együttműködését az Cafe Frei kávélánccal, amelynek eredményeképpen két sajátmárkás kávé jelenik meg a piacon - jelentette be a két cég csütörtökön.

Megállt a kávézás drágulása, erősödhet a magyar piac is

Megállt a kávézás drágulása, erősödhet a magyar piac is

Továbbra is növekszik a minőségi kávéfogyasztás Magyarországon, azonban az új idők új kihívásokat hoztak – mondta el a Portfolio-nak Szabolcsi Lajos, a Dallmayr Magyarország ügyvezetője. A szektor átalakulásával a vendéglátóiparban is egyre többen vezetnek be különféle innovatív technológiákat, amelyek az elmúlt években tapasztalható munkaerőpiaci problémákra is megoldást jelenthetnek. Mindeközben a minőség mellett az automatás üzletágban is egyre fontosabbá válnak a kapcsolódó szolgáltatások, a versenyképes ár fenntartása pedig ezen a területen is jelentős fejlesztéseket igényel. Véletlenül se a pohár mérete legyen kisebb vagy alacsonyabb a mögöttes szolgáltatás minősége, ez a stratégia ugyanis hosszú távon vissza fog ütni azokra, akik most ezzel nyernek piacot.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Melyik befektetési alapot válasszuk 2025-ben?
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.