Megújította mobilappját és netes szolgáltatásait az OTP Bank
Bank

Megújította mobilappját és netes szolgáltatásait az OTP Bank

Portfolio
Az OTP Bank idei legjelentősebb innovációja az új Internet- és Mobilbank, illetve az ezekhez kapcsolódó Digitális Szolgáltatási Szerződés bevezetése, amely  első lépésben az OTPdirekt szerződéssel rendelkező lakossági ügyfelek számára érhető el. A fejlesztés részleteiről Kuhárszki Andrást, az OTP Bank digitális fejlesztésekért felelős területének vezetőjét kérdeztük.

A Mastercard 1900 megkérdezett bevonásával készült felmérése rámutatott, hogy 2018 és 2020 között 29 százalékról 56 százalékra bővült a mobilbanki felhasználók aránya a bankkártya birtokosok között. Természetesen ennek alapfeltétele az okostelefonok terjedése, amely részaránya ugyanebben az időszakban 83 százalékról 95 százalékra emelkedett.

A digitális bankolás már megállíthatatlan folyamat, amely már az elmúlt években is egyre több felhasználót győzött meg egyszerűségével és hatékonyságával. Az elmúlt hónapokban azonban egy, a korábbiaknál szélesebb ügyfélkörnél jelent meg az erre való igény. Ezt felismerve az OTP Bank megújította lakossági internetbanki szolgáltatását és mobilalkalmazását, amelyek a sikeres tesztidőszakot követően már valamennyi, OTPdirekt internetbanki szerződéssel rendelkező ügyfél számára elérhetőek.

A regisztráció a digitális szolgáltatásra elindítható a korábbi alkalmazásokból, az OTP Bank honlapjáról, vagy az új mobilalkalmazás letöltésével az App Store, illetve Google Play felületeken keresztül is. A letöltést követően az ügyfelek néhány egyszerű lépéssel létrehozhatják digitális felhasználói fiókjukat, amellyel egyben meg is kötik a szerződésüket. Ezt után már ki is próbálhatják az új internetbanki és mobilbanki funkciókat, amelyek közül az egyik legnagyobb újdonság a Kiadásfigyelő, amellyel könnyen és áttekinthetően követhető a pénzügyek alakulása.

Amikor elkezdtük az internet- és mobilbanki szolgáltatásaink megújítását, nem egy egyszerű ráncfelvarrást terveztünk, hanem teljesen új alapokra helyeztük az ügyfeleinkkel való kapcsolattartást. Az innovatív funkciók, a felhasználóbarát felületek és a letisztult design segítik ügyfeleinket pénzügyeik tudatosabb kezelésében

– mondta Kuhárszki András, az OTP Bank digitális fejlesztésekért felelős területének vezetője, aki az alábbi videóban öt főbb pontban foglalta össze a fejlesztések előnyeit.

A cikk megjelenését az OTP Bank támogatta.

HitelesAndrás

Mennyire is vagyunk eladósodva?

HitelesAndrás - Keress, kövess, költözz! Mennyire is vagyunk eladósodva? Én maximálisan a felelős hitelezés mellett köteleztem el magam, mégis sok helyről azt hallom, hogy nagy felelőtlenség

Kiszámoló

Időgép: A befektetések alapszabályai

Az előző cikkben a pénzügyek alapjait igyekeztem összefoglalni egy-egy rövid pontban. Időgép: Pénzügyi alapok 22 pontban Most megpróbálom összefoglalni a befektetés alapjait egy-egy mondatban

Tematikus PR cikk
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Jön az új bónusz állampapír! Mutatjuk a kamatot
Díjmentes előadás

Kereskedés a magyar piacon kezdőknek

Minden, amit a hazai parkettre lépés előtt tudni érdemes.

Díjmentes előadás

Tőzsdei megbízások helyes használata

Kérdések és válaszok azzal kapcsolatban, hogy mire figyelj, ha kezdő befektető vagy!

Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Eladó új építésű lakások

Válogass több ezer új lakóparki lakás közül Budán, Pesten, az agglomerációban, vagy vidéken.

Digital Transformation 2024
2024. november 14.
Agrárszektor Konferencia 2024
2024. december 4.
HR (R)Evolution 2024 - Powered by Prohuman & Pénzcentrum
2024. november 13.
Graphisoft - Portfolio Construction Technology & Innovation 2024
2024. november 27.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet
stop