Generali Biztosító Zrt.
Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.
Szükség van ránk!
Nekünk pedig Rád!
Tagvállalatunk, a Generali Alapkezelő Zrt.
Szenior portfólió menedzser
munkatársat keres.
Kik vagyunk?
A Generali Alapkezelő a magyarországi Generali Csoport befektetési szolgáltatások nyújtására szakosodott cége. Társaságunk egy olyan komplex, professzionális szolgáltatásokat nyújtó, a XXI. század igényeit kielégítő termékpalettát épített ki, amely mind a magán, mind az intézményi ügyfelek számára biztosítja az igényeikhez, hozamelvárásaikhoz, kockázatvállaló képességükhöz legjobban illeszkedő befektetési portfóliók kialakítását.
Feladataid lesznek
- abszolút hozamú, részvény - és kötvénypozíciókat is tartalmazó portfóliók (befektetési alapok, biztosítók, pénztárak, egyéb ügyfelek) vagyonkezelése, ezen belül a befektetési és kereskedési stratégiák aktív végrehajtása;
- stratégia-alkotási és elemzési tevékenység;
- befektetési döntések végrehajtása;
- befektetési tevékenység eredményességének figyelemmel kísérése;
- riportok készítése;
- nemzetközi projektmunkában történő részvétel.
Kit keresünk?
- főiskolai/egyetemi végzettség;
- kiváló kommunikációs, prezentációs készség angol és magyar nyelven;
- minimum 4 éves hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat, valamint bemutatott, elismert vagyonkezelői teljesítmény ("track record");
- nemzetközi makrogazdasági, tőkepiaci és pénzügyi folyamatok, összefüggések ismerete;
- alapkezelés adminisztrációs hátterének gyakorlati ismerete;
- Bloomberg mindennapos használatának gyakorlata;
- stressztűrő képesség, csapatszemlélet;
- analitikus gondolkodás, modellezési képességek;
- nyitottság, rugalmasság.
Pozíció betöltése során előnyt jelent
- CFA vizsga vagy egyéb nemzetközi szakirányú képesítés;
- Clavis, CRM, illetve egyéb tőzsdei rendszerek ismerete.
Ha a fentieket olvasva már felcsillant a szemed, és a leírás alapján magadra ismertél, talán még nem is gondolnád, de közénk tartozol!
Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk
- a járvány ideje alatt teljes home office lehetőség;
- ezt követően is home office munkavégzés heti rendszerességgel;
- az irodai napokon jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Teréz körúti székházában (1066. Bp. Teréz krt. 42-44.);
- versenyképes szakmai tudás, szakmai fejlődés lehetősége, tréningek;
- kihívást jelentő, változatos, felelősségteljes feladatok;
- fiatalos, lendületes csapat, segítőkész munkatársak;
- amint a járványhelyzet nem korlátozza, újra számos kikapcsolódás színesíti mindennapjainkat;
- ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség;
- Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár.
- Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
- ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat;
- béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is;
- biztosítjuk a munkavégzéshez szükséges szakmai és technikai hátteret;
- kötetlen munkaidőnek köszönhetően rugalmasan oszthatod be az idődet.
Egyéb információk
Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege megengedi - ez a munkaköreink kb. 94%-a - a járvány ideje alatt Home Office lehetőségével támogatjuk a munkavégzést, melyhez laptopot, mobilflotta keretében hang és mobilinternet elérést biztosítunk.
Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege nem engedi meg vagy csak részben engedi meg a Home Office munkavégzést, fokozott biztonsági intézkedéseket vezettünk be:
- folyamatos, napközbeni fertőtlenítés van az irodaházakban,
- a mosdókon kívül is plusz fertőtlenítő állványokat helyeztünk el a közösségi terekben,
- biztosított, hogy az irodaházakban dolgozók 2 m távolságban üljenek egymástól,
- az ügyfélterekben plexit helyeztünk a dolgozók és betérő ügyfelek közé és napi extra fertőtlenítést végzünk zárás után,
- minden munkatársunk számára maszkokat biztosítottunk.
Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.
Beléptetéskor minimalizáljuk a személyes találkozás szükségességét.
Minden olyan pozíciónál, ahol azt a munka jellege lehetővé teszi, a betanulási időszakot is távoli eléréssel biztosítjuk.
(x)