Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Business and Finance Summit 2021 - CFO of the year

Időpont: 2021. szeptember 8.  

Helyszín: Anantara New York Palace Budapest Hotel

RUGALMAS JEGYRENDSZER. REGISZTRÁLJON MOST, MÓDOSÍTSON KÉSŐBB

TERVEZZEN SZABADON
2022-ben minden eddiginél rugalmasabb jegyvásárlási rendszerrel várjuk régi és új résztvevőinket szakmai konferenciáinkon. A vírushelyzettől és a hozzá kapcsolódó aktuális törvényi szabályozástól függően - online, offline és hibrid eseményeket biztosítunk vendégeinknek. Még nem tudja hogyan alakul a jelenlegi helyzet, vagy akár a napja, amelyre a kiszemelt Portfolio rendezvény esik? Mi alkalmazkodunk.
DÖNTSÖN IDŐBEN
Megvásárolt jegyének típusát, azaz részvételének módját legkésőbb 10 nappal a rendezvény előtt ön egy alkalommal módosíthatja, amennyiben ezt jelzi nekünk a rendezveny@portfolio.hu e-mail címen.
Ha online-ról offline jegyre módosítana:
A helyszíni jegy ára magasabb, így a különbözet befizetésével tudja rendezni a módosítást. Ha offline-ról online jegyre módosítana:
A virtuális jegy ára alacsonyabb, a jegyárkülönbözet visszautalásra kerül a rendezvényt követően.
Biztosítsa helyét már most, döntsön később! Mi alkalmazkodunk.

HELYSZÍNI RÉSZVÉTEL ÁRA

Walk in jegyár
89.900 HUF + ÁFA/fő
257 EUR + ÁFA/fő

ONLINE RÉSZVÉTEL ÁRA

Walk in jegyár
29.900 HUF + ÁFA/fő
85 EUR + ÁFA/fő
Professzionális online konferenciáinkon élőben, interaktívan követheti a teljes programot. Virtuális térben is a megszokott magas színvonalú szakmai programjainkon vehet részt akár otthon vagy akár munkahelyén is. Rendezvényeink platformjai a lehető legjobb interaktív lehetőségeket kínálják, mint például élő kapcsolatépítés, egyéni videó hívások, párhuzamos szekciók és a networking, így nyújtva egy igazi rendezvény érzését!

Fontos információk az árakkal és a szolgáltatásokkal kapcsolatban

A rendezvényre kizárólag érvényes jegy bemutatásával engedjük be résztvevőinket, melyet rendszerünk a fizetést követően küld ki a regisztrációkor megadott résztvevői email címre.

A Net Média Zrt. a részvételi díjak megváltoztatásának jogát a rendezvény kezdetéig fenntartja.

Kedvezmények helyszíni részvétel esetén:

  • 20% kedvezmény a részvételi díjból 5 vagy több fő jelentkezése esetén*
  • 30% kedvezmény a Magyar Credit Management Szövetség tagvállalatai részére*

*Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak. Csoportos jegyvásárlás esetén alkalmazandó kedvezményt kizárólag akkor tud a Net Média Zrt. nyújtani, ha ugyanazon személy, ugyanazon rendezvényre, egy regisztráció során rendeli meg és fizeti ki a csoportos kedvezmény igénybevételéhez mindenkor szükséges mennyiségű részvételi jegyet.

A részvételi díj tartalmazza a büféebédet és a kávészünetet.

ÉRINTÉSMENTES BELÉPÉS

Felhívjuk kedves résztvevőink figyelmét, hogy a konferenciára való jelentkezést követően QR-kódot küldünk ki a regisztráció során megadott résztvevői email címre. Ezt legyenek kedvesek magukkal hozni akár kinyomtatva, akár telefonjukon felmutatva a rendezvény napján, ezzel biztosítva a bejutást!

Kérdés esetén keressék rendezvényszervező kollégánkat lenti elérhetőségén!

Jelentkezés, fizetési és lemondási feltételek

Az online regisztrációról e-mail-ben visszaigazolást küldünk. (A jelentkezés során az adatokat és a "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételeket" jóvá kell hagyni.) A "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételek" elfogadása után, a regisztráció során jóváhagyott adatok alapján a visszaigazoló levél mellékleteként egy díjbekérőt küldünk e-mailben, melyet kérünk a regisztráció visszaigazolásától számított 8 munkanapon belül kiegyenlíteni szíveskedjenek. Társaságunk a pénzügyi teljesítést követően megküldi emailben a kiállított távszámla letöltési linkjét, a regisztrációkor megadott távszámla email címre, illetve a kapcsolattartónak.

Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni. A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel átruházható. Mivel az online jelentkezés megrendelésnek minősül, ezért utólagos reklamációkat - beleértve az átutalás hiányára való hivatkozást vagy egyéb okok miatti rendezvénytől való távolmaradást - nem fogadunk el. Ebben az esetben is a teljes összeget ki kell fizetni.

FIGYELEM!

A Net Média Zrt. Fenntartja a jogot a rendezvény időpontjának módosítására. Ha a rendezvény időpontja módosul, az új időpontról a Net Média Zrt. megfelelő időben tájékoztatja a jegyvásárlókat. A megváltott és kifizetett jegyek a módosított időpontban is érvényesek vagy, ha az új időpont nem lenne megfelelő, átruházhatóak.

Ha a rendezvény jogszabályi vagy hatósági korlátozás vagy a felektől független külső egyéb körülmény miatt nem tartható meg a kijelölt időpontban, a Net Média Zrt. a rendezvényt online konferencia formájában tartja meg. Az online konferencia részvételi díja a vele megegyező témájú, meg nem tartható rendezvény részvételi díjának 40%-a. Az ezt meghaladó befizetéseket a Net Média Zrt. a rendezvény online formában történő megtartásáról szóló döntés közzétételét követő 20 napon belül visszatéríti.
A jegy ára még a rendezvény időpontjának módosítása vagy online formában történő megtartása esetén sem téríthető vissza a jelen feltételekben írtakat meghaladó mértékben!

Támogatóink

Társszervező

Gold támogató

Silver támogató

Bronze támogató

Hivatalos autókölcsönző partner

A rendezvény karbonsemlegességéért felel

Szakmai partner

Exkluzív kávéspecialitásokat biztosítja

Maximális biztonság és egészség szponzora

Accessibility Partner

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Tusák Zita
  • Tusák Zita
  • Rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36-20-334-8455
  • E-mail cím:
Szekeres Renáta
  • Szekeres Renáta
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 1 646 4367
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Schultz Zoltán
  • Schultz Zoltán
  • key account sales partner
  •  
  • Telefon: +36 20 319 9024
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Palkó István
  • Palkó István
  • vezető elemző
  •  
  • Telefon: 06/1 428 90 65
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az  Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.