Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Financial & Corporate IT 2021

Időpont: 2021. június 3.  

Helyszín: Kempinski Hotel Corvinus Budapest

Tudnivalók

A konferencia nyelve: magyar, angol

Várható résztvevők száma: 350-400 fő

TÁJÉKOZTATÓ

A Veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről szóló 484/2020 (XI.10) Korm. rendelet 6/C.§ (3). bek. alapján a rendezvényeink látogatására kizárólag koronavírus ellen védett személyek jogosultak

A rendelet értelmében a Net Média Zrt, mint a rendezvény szervezője köteles valamennyi résztvevő védettségét ellenőrizni, melyet a résztvevők a rendelet 2/A.§-a alapján, védettségi igazolványuk, vagy az azzal egyenértékű, a koronavírus elleni védettség igazolásáról szóló 60/2021. (II. 12.) Korm. rendelet szerinti védőoltást igazoló applikáció bemutatásával, valamint ezzel egyidejűleg személyazonosító okmány bemutatásával igazolhatják. Kérjük ezen dokumentumokat hozzák magukkal a rendezvényre figyelemmel arra, hogy ezek hiányában a rendelet 6/C.§ (5). bek. alapján a Net Média Zrt., mint a rendezvény szervezője köteles az Önök beléptetését – még érvényes jegy birtokában is – megtagadni, illetve megakadályozni.

Amennyiben a beléptetés az előbbiekre tekintettel hiúsul meg, azt úgy kell tekintsünk, hogy az érintett a rendezvényen érvényes jegy birtokában sem jelent meg, melyre tekintettel, a megváltott, személyes részvételre jogosító jegy értékének részbeni vagy teljes visszatérítésére nem válik jogosulttá.

A rendezvényeinken személyesen részt vevők nem kötelesek maszkot viselni, ugyanakkor javasoljuk Önöknek a maszkviselést minden olyan helyzetben, ahol a másoktól való, legalább 1,5 méteres távolság nem biztosított. 

Személyzetünk, valamint a helyszínt biztosító szálloda munkatársai is mindent megtesznek annak érdekében, hogy a rendezvény környezete, helyszíne és az Önök rendelkezésére álló eszközök teljes mértékben biztonságosak legyenek. Várjuk Önöket mihamarabb újra személyesen a Portfolio rendezvényein.

A Portfolio Rendezvény csapata

RUGALMAS JEGYRENDSZER. REGISZTRÁLJON MOST, MÓDOSÍTSON KÉSŐBB

TERVEZZEN SZABADON
2022-ben minden eddiginél rugalmasabb jegyvásárlási rendszerrel várjuk régi és új résztvevőinket szakmai konferenciáinkon. A vírushelyzettől és a hozzá kapcsolódó aktuális törvényi szabályozástól függően - online, offline és hibrid eseményeket biztosítunk vendégeinknek. Még nem tudja hogyan alakul a jelenlegi helyzet, vagy akár a napja, amelyre a kiszemelt Portfolio rendezvény esik? Mi alkalmazkodunk.
DÖNTSÖN IDŐBEN
Megvásárolt jegyének típusát, azaz részvételének módját legkésőbb 10 nappal a rendezvény előtt ön egy alkalommal módosíthatja, amennyiben ezt jelzi nekünk a rendezveny@portfolio.hu e-mail címen.
Ha online-ról offline jegyre módosítana:
A helyszíni jegy ára magasabb, így a különbözet befizetésével tudja rendezni a módosítást. Ha offline-ról online jegyre módosítana:
A virtuális jegy ára alacsonyabb, a jegyárkülönbözet visszautalásra kerül a rendezvényt követően.
Biztosítsa helyét már most, döntsön később! Mi alkalmazkodunk.

Helyszíni részvétellel kapcsolatos tájékoztató

TÁJÉKOZTATÁS: Figyelünk vendégeinkre, figyelünk a biztonságra!

Extra biztonsági (koronavírus-ellenes) intézkedésekkel és körülményekkel várjuk kedves vendégeinket konferenciánkon. Szeretnénk kérni, hogy csak akkor jöjjenek el a rendezvényre, ha teljesen egészségesnek érzik magukat, óvjuk egymás egészségét.

Természetesen nem feledkezhetünk el arról, hogy a koronavírus árnyékában fogunk élni, nem csak ősszel, hanem akár még 1-2 évig is. A Portfolio csapata ezért nem csak a szakmai programmal készül, hanem alaposan átgondolt, szakértők közreműködésével megtervezett biztonsági intézkedésekkel is.

Továbbá figyelünk arra hogy külföldi előadóink online jelentkezzenek be, a távolságtartás érdekében fokozott létszámkorlátot biztosítunk,
illetve fókuszálunk a helyszíni körülményekre is (például a biztonságos étkezés) melyet azok az ultra-prémium rendezvényhelyszínek biztosítják, akikkel évek óta együtt dolgozunk, és ismert nemzetközi ötcsillagos franchise-ok révén kiemelt figyelmet fordítanak vendégeik/vendégeink biztonságára.

A konferencián a maximális biztonságot és egészséget a  Konica Minolta IoT hőkamera használata biztosítja a belépésnél.

ÉRINTÉSMENTES BELÉPÉS

Felhívjuk kedves résztvevőink figyelmét, hogy a konferenciára való jelentkezést követően QR-kódot küldünk ki a regisztráció során megadott résztvevői email címre. Ezt legyenek kedvesek magukkal hozni akár kinyomtatva, akár telefonjukon felmutatva a rendezvény napján, ezzel biztosítva a bejutást!

Kérdés esetén keressék rendezvényszervező kollégánkat lenti elérhetőségén!

ELLENŐRIZZE E-MAIL FIÓKJÁT
A jelentkezés visszaigazolása során személyre szóló QR kódot kap emailben
MUTASSA FEL A QR KÓDOT
A rendezvény napján hozza magával okoskészülékén vagy kinyomtatva a QR kódot
VEGYE ÁT KITŰZŐJÉT
A kitűző az ön belépési igazolványa, kérjük viselje a konferencia alatt.
LÉPJEN BE A KONFERENCIA TERÜLETÉRE
A rendezvény szolgáltatásai az ön rendelkezésére állnak

Online részvétellel kapcsolatos tájékoztató

 

Online konferencia extrákkal! Egyedülálló networking lehetőségek, élő kapcsolatépítés, privát videó call-ok, interaktív szobák, szakmai szekciók, már csak az élő koccintás hiányzik! Az online jegyeink korlátlan számban elérhetőek.

A részvételhez semmi másra nincs szüksége, mint:

  • Chrome böngészőre és stabil internetkapcsolatra
  • egy számítógépre vagy okoseszközre (PC, Mac, iPad, iPhone vagy Android készülék)
  • a rendezvény virtuális helyszínének egy online konferencia felület ad majd helyet
  • a belépéshez a rendezvényt megelőző napon küldünk linket
  • egy gyors regisztrációt követően máris be tud csatlakozni
  • A rendezvényre való belépéskor vagy a beszélgetés alatt felmerülő technikai probléma esetén, írjon nekünk a rendezveny@portfolio.hu-ra.

Az on-line konferencia megtekintésének technikai feltételei kattintson ide.

Helyszín, megközelítés

A térkép mozgatásához klikkeljen a térképre!

Támogatóink

Super Gold támogató

Gold támogató

Silver támogató

Bronze támogató

Hivatalos autókölcsönző partner

Szakmai partner

Exkluzív kávéspecialitásokat biztosítja

Médiapartner

Maximális biztonság és egészség szponzora

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Szekeres Renáta
  • Szekeres Renáta
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 1 646 4367
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Lippai Judit
  • Lippai Judit
  • Key account sales partner
  •  
  • Telefon: 06/30 311 87 02
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Turzó Ádám
  • Turzó Ádám
  •  
  • Telefon: 06/1-472-2093 / 42
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az  Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.