Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×
INGYENES RENDEZVÉNY

Cloud vs. On-premise

Maradjunk a földön vagy irány a felhő? Cloud migrációról őszintén

Időpont: 2023. március 23.  

Helyszín: La Vida DUNA Rendezvényház

Kiemelt témáink

  • Hogyan változik meg a társadalom és a civilizáció a felhő technológia révén?
  • Felhő vs. hagyományos IT – Érvek és ellenérvek
  • Ügyféladatok a felhőben – Mire kell figyelni a szabályozó szerint?
  • Felhőmigráció banki környezetben – Tapasztalatok és tanulságok
  • DORA és a felhő - Szabályozói változások a láthatáron

Előadóink lesznek többek között

Összes előadó
speaker image
Bodnár Béla
vezérigazgató
Shiwaforce
speaker image
Dr. Eszteri Dániel
osztályvezető
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
speaker image
Fejér Gábor
CIO
Erste Bank
speaker image
Földházi Csaba
operatív igazgató
Shiwaforce
speaker image
Gazdag Ferenc
Digitális Transzformáció munkacsoport vezetője
mVISZ
speaker image
Yana Kunakbaeva
partnermenedzser
Atlassian - Közép-Kelet-Európa, FÁK
speaker image
Mádi Gábor
CIO
Shiwaforce
speaker image
Caroline Militz
nagyvállalati ügyfélkapcsolati igazgató
Atlassian
speaker image
Németh Áron
vezető felügyelő
Magyar Nemzeti Bank
speaker image
Dr. Rab Árpád
trendkutató
NKE EJKK ITKI tudományos főmunkatárs, NMHH elnöki tanácsadó
speaker image
Turzó Ádám
elemző
Portfolio Csoport

Miért jöjjön el?

2023-ban már nem az a kérdés, hogy kell-e, hanem, hogy mikor költözzünk a felhőbe? Ahogy leomlanak a biztonsági kockázatok, a szigorú belső és szabályozói oldal elvárásai miatt pedig a felhős cégek már jobb rendelkezésre állást biztosítanak, mintha magunk akarnánk fenntartani egy saját szervert. Ne legyen akadálya a növekedésnek a hardvereid jelentette korlátok, skálázódj le vagy fel a folyamatosan változó elvárásaidnak megfelelően.

A részvétel Támogató partnerünknek köszönhetően INGYENES, de regisztrációhoz kötött!*

Töltse le Portfolio Events mobilapplikációnkat, amelyen megtalálja a Portfolio szakmai rendezvényeit egy alkalmazáson belül, személyre szabva. Többek között elérhető a rendezvény részletes programja, a résztvevői lista és a konferenciajegye. Sőt, virtuális névjegykártya-cserére is lehetőséget biztosítunk. A rendezvény előtt, közben és után is. A badgen pedig megtalálható a QR kód az Ön személyre szóló online névjegykártyája - olvassák be egymás QR kódját, és máris kapcsolatba kerülhetnek a konferencia után is. Szakma, élmény, networking! QR kódos letöltés >>

Tájékoztatjuk a kedves érdeklődőket, hogy konferenciánkat online nem rendezzük meg. Így a rendezvényről felvétel nem készül, utólagos megtekintésre nincs lehetőség. Várjuk Önöket szeretettel a helyszínen!

Kinek javasoljuk

  • Nagyvállalati (bank, kereskedelem, gyártás, logisztika) döntéselőkészítők,
  • Digitális transzformációért felelős menedzserek, szakemberek,
  • IT-középvezetők, felsővezetők,
  • Banki IT és agilis vezetők,
  • Tanácsadók
  • és azoknak, akik szeretnék bővíteni kapcsolati hálójukat szakmájukban és a kapcsolódó területeken, illetve keresik az üzleti networking lehetőségeket.

Támogatóink

Powered by

A részvétel Támogató partnerünknek köszönhetően INGYENES, de regisztrációhoz kötött!* 

*A Cloud vs. On-premise rendezvényen részt venni kívánó személyek a regisztrációval egyidejűleg kifejezetten nyilatkoznak arról, hogy tudomásul veszik és elfogadják a megadott adataiknak Szervező adatkezelési tájékoztatójában foglaltak szerinti kezelését, továbbá azt a tényt, hogy Szervező - az Adatkezelési Tájékoztatóban írtakon túlmenően -  jogosult az adataikat üzletszerzési célból továbbítani az esemény támogatója, a Shiwaforce részére, aki azt saját adatkezelési tájékoztatója (elérhető itt: Shiwaforce adatkezelési tájékoztatója) szerint kezelheti.

Galéria

GALÉRIA | 27 kép
Cloud vs. On-premise

Kapcsolódó cikkek

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Szekeres Renáta
  • Szekeres Renáta
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 1 646 4367
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Lippai Judit
  • Lippai Judit
  • Key account sales partner
  •  
  • Telefon: 06/30 311 87 02
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Turzó Ádám
  • Turzó Ádám
  •  
  • Telefon: 06/1-472-2093 / 42
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az  Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.