Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Property Investment Forum 2022

Időpont: 2022. szeptember 15.  

Helyszín: Hotel InterContinental Budapest

RUGALMAS JEGYRENDSZER. REGISZTRÁLJON MOST, MÓDOSÍTSON KÉSŐBB

TERVEZZEN SZABADON
2022-ben minden eddiginél rugalmasabb jegyvásárlási rendszerrel várjuk régi és új résztvevőinket szakmai konferenciáinkon. A vírushelyzettől és a hozzá kapcsolódó aktuális törvényi szabályozástól függően - online, offline és hibrid eseményeket biztosítunk vendégeinknek. Még nem tudja hogyan alakul a jelenlegi helyzet, vagy akár a napja, amelyre a kiszemelt Portfolio rendezvény esik? Mi alkalmazkodunk.
DÖNTSÖN IDŐBEN
Megvásárolt jegyének típusát, azaz részvételének módját legkésőbb 10 nappal a rendezvény előtt ön egy alkalommal módosíthatja, amennyiben ezt jelzi nekünk a rendezveny@portfolio.hu e-mail címen.
Ha online-ról offline jegyre módosítana:
A helyszíni jegy ára magasabb, így a különbözet befizetésével tudja rendezni a módosítást. Ha offline-ról online jegyre módosítana:
A virtuális jegy ára alacsonyabb, a jegyárkülönbözet visszautalásra kerül a rendezvényt követően.
Biztosítsa helyét már most, döntsön később! Mi alkalmazkodunk.

HELYSZÍNI RÉSZVÉTEL ÁRA

Walk in jegyár
249.900 HUF + ÁFA/fő
676 EUR + ÁFA/fő
OFFLINE JEGYVÁSÁRLÁS
Telt ház miatt a konferencia helyszíni jegyértékesítése lezárult, a továbbiakban csak online részvételre való jelentkezést tudunk elfogadni. A kiadott offline részvételre vonatkozó szponzori és egyéb kódok beváltása továbbra is lehetséges az offline jegyvásárlás gombra kattintva.

ONLINE RÉSZVÉTEL ÁRA

Walk in jegyár
99.900 HUF + ÁFA/fő
270 EUR + ÁFA/fő
Professzionális online konferenciáinkon élőben, interaktívan követheti a teljes programot. Virtuális térben is a megszokott magas színvonalú szakmai programjainkon vehet részt akár otthon vagy akár munkahelyén is. Rendezvényeink platformjai a lehető legjobb interaktív lehetőségeket kínálják, mint például élő kapcsolatépítés, egyéni videó hívások, párhuzamos szekciók és a networking, így nyújtva egy igazi rendezvény érzését!

Fontos információk az árakkal és a szolgáltatásokkal kapcsolatban

A rendezvényre kizárólag érvényes jegy bemutatásával engedjük be résztvevőinket, melyet rendszerünk a fizetést követően küld ki a regisztrációkor megadott résztvevői email címre.

A Net Média Zrt. a részvételi díjak megváltoztatásának jogát a rendezvény kezdetéig fenntartja, illetve a kedvezmények részvételi díj típushoz történő kötésének jogát a rendezvény kezdetéig fenntartja.

Az "A" és "B" termek programját online közvetítjük platformunkon, azonban a worshop terem szakmai tartalma csak a helyszínen lesz elérhető a konferencia résztvevői számára. Köszönjük megértésüket, kérjük, online jegy választása esetén ezt vegyék figyelembe. 

Egyéni kedvezmény helyszíni részvétel esetén:

10% kedvezmény a részvételi díjból HuGBC/RICS/LEO tagok számára*

Csoportos kedvezmény helyszíni részvétel esetén:

  • 10% kedvezmény a részvételi díjból 3 vagy 4 fő jelentkezése esetén*
  • 20% kedvezmény a részvételi díjból 5 vagy több fő jelentkezése esetén*

*Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak. Csoportos jegyvásárlás esetén alkalmazandó kedvezményt kizárólag akkor tud a Net Média Zrt. nyújtani, ha ugyanazon személy, ugyanazon rendezvényre, egy regisztráció során rendeli meg és fizeti ki a csoportos kedvezmény igénybevételéhez mindenkor szükséges mennyiségű részvételi jegyet.

A részvételi díj tartalmazza a konferencia dokumentációját, büféebédet, a kávészüneteket és az állófogadást.

Jelentkezés, fizetési és lemondási feltételek

Az online regisztrációról e-mail-ben visszaigazolást küldünk. (A jelentkezés során az adatokat és a "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételeket" jóvá kell hagyni.) A "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételek" elfogadása után, a regisztráció során jóváhagyott adatok alapján a visszaigazoló levél mellékleteként egy díjbekérőt küldünk e-mailben, melyet kérünk a regisztráció visszaigazolásától számított 8 munkanapon belül kiegyenlíteni szíveskedjenek. Társaságunk a pénzügyi teljesítést követően megküldi emailben a kiállított távszámla letöltési linkjét, a regisztrációkor megadott távszámla email címre, illetve a kapcsolattartónak.

Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni. A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel átruházható. Mivel az online jelentkezés megrendelésnek minősül, ezért utólagos reklamációkat - beleértve az átutalás hiányára való hivatkozást vagy egyéb okok miatti rendezvénytől való távolmaradást - nem fogadunk el. Ebben az esetben is a teljes összeget ki kell fizetni.

FIGYELEM!

A Net Média Zrt. Fenntartja a jogot a rendezvény időpontjának módosítására. Ha a rendezvény időpontja módosul, az új időpontról a Net Média Zrt. megfelelő időben tájékoztatja a jegyvásárlókat. A megváltott és kifizetett jegyek a módosított időpontban is érvényesek vagy, ha az új időpont nem lenne megfelelő, átruházhatóak.

Ha a rendezvény jogszabályi vagy hatósági korlátozás vagy a felektől független külső egyéb körülmény miatt nem tartható meg a kijelölt időpontban, a Net Média Zrt. a rendezvényt online konferencia formájában tartja meg. Az online konferencia részvételi díja a vele megegyező témájú, meg nem tartható rendezvény részvételi díjának 40%-a. Az ezt meghaladó befizetéseket a Net Média Zrt. a rendezvény online formában történő megtartásáról szóló döntés közzétételét követő 20 napon belül visszatéríti.
A jegy ára még a rendezvény időpontjának módosítása vagy online formában történő megtartása esetén sem téríthető vissza a jelen feltételekben írtakat meghaladó mértékben!

Támogatóink

Platinum támogató

A pálinkakínálat támogatója

A borkínálat támogatója

Super Gold támogató

A Coffee Lounge Red támogatója

A Coffee Lounge Blue támogatója

Gold támogató

Fenntarthatósági partnerünk

Silver támogató

Silver/Expert támogató

Az állófogadás Gin bárjának támogatója

Bronze támogató

A rendezvény karbonsemlegességéért felel

Szakmai partner

Accessibility Partner

Díjaink tervezője és készítője

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Dobler Nikoletta
  • Dobler Nikoletta
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36-20-334-8032
  • E-mail cím:
Viszoki-Somogyi Luca
  • Viszoki-Somogyi Luca
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 20 414 8265
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Takács Sándor
  • Takács Sándor
  • Commercial Director
  •  
  • E-mail cím:
Attila Bacsa
  • Attila Bacsa
  • KEY ACCOUNT SALES PARTNER
  •  

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Ditróy Gergely
  • Ditróy Gergely
  • üzletfejlesztési igazgató
  •  
  • Telefon: 428-9067
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az  Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.