Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

FM & Office 2018

Fókuszban a PropTech

Időpont: 2018. április 19.  

Helyszín: Hotel Hilton Budapest (Budai Vár)

Normál jegyár

89.900 HUF + ÁFA/fő


Kedvezmények

egyéni RICS tagok számára*

10% kedvezmény

öt vagy több fő jelentkezése esetén*

20% kedvezmény

Választható szolgáltatások

KÉT KONFERENCIA EGY HELYEN, EGY JEGGYEL! FM & OFFICE + SMART LOGISTICS

FM & Office konferenciánkkal egy időben és egy helyen megszervezésre kerül Smart Logistics c. rendezvényünk is, melyre vendégeink kiegészítő jegyet vásárolhatnak 10 000 Ft + Áfa / fő áron. Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti.

10000 HUF + ÁFA/fő

Fontos információk az árakkal és a szolgáltatásokkal kapcsolatban

A rendezvényre kizárólag érvényes jegy bemutatásával engedjük be résztvevőinket, melyet rendszerünk a fizetést követően küld ki a regisztrációkor megadott résztvevői email címre.

  • Late bird ár: 74.900 Ft + ÁFA / fő 2018. április 17. 23:59-ig
  • Walk in ár: 89.900 Ft+ÁFA/fő 2018. április 18-tól

Kedvezmények:

  • 10% kedvezmény a részvételi díjból egyéni RICS tagoknak
  • 20% kedvezmény a részvételi díjból 5 vagy több fő jelentkezése esetén

* Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! 

 

KÉT KONFERENCIA EGY HELYEN, EGY JEGGYEL! FM & OFFICE + SMART LOGISTICS

FM & Office konferenciánkkal egy időben és egy helyen megszervezésre kerül Smart Logistics c. rendezvényünk is, melyre vendégeink kiegészítő jegyet vásárolhatnak 10 000 Ft + Áfa / fő áron. Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti.

 

Jelentkezés, fizetési és lemondási feltételek

Az online regisztrációról e-mail-ben visszaigazolást küldünk. (A jelentkezés során az adatokat és a "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételeket" jóvá kell hagyni.) A "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételek" elfogadása után, a regisztráció során jóváhagyott adatok alapján a visszaigazoló levél mellékleteként egy díjbekérőt küldünk e-mailben, melyet kérünk a regisztráció visszaigazolásától számított 8 munkanapon belül kiegyenlíteni szíveskedjenek. Társaságunk a pénzügyi teljesítést követően megküldi emailben a kiállított távszámla letöltési linkjét, a regisztrációkor megadott távszámla email címre, illetve a kapcsolattartónak.

Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni. A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel átruházható. Mivel az online jelentkezés megrendelésnek minősül, ezért utólagos reklamációkat - beleértve az átutalás hiányára való hivatkozást vagy egyéb okok miatti rendezvénytől való távolmaradást - nem fogadunk el. Ebben az esetben is a teljes összeget ki kell fizetni.

FIGYELEM!

A Net Média Zrt. Fenntartja a jogot a rendezvény időpontjának módosítására. Ha a rendezvény időpontja módosul, az új időpontról a Net Média Zrt. megfelelő időben tájékoztatja a jegyvásárlókat. A megváltott és kifizetett jegyek a módosított időpontban is érvényesek vagy, ha az új időpont nem lenne megfelelő, átruházhatóak.

Ha a rendezvény jogszabályi vagy hatósági korlátozás vagy a felektől független külső egyéb körülmény miatt nem tartható meg a kijelölt időpontban, a Net Média Zrt. a rendezvényt online konferencia formájában tartja meg. Az online konferencia részvételi díja a vele megegyező témájú, meg nem tartható rendezvény részvételi díjának 40%-a. Az ezt meghaladó befizetéseket a Net Média Zrt. a rendezvény online formában történő megtartásáról szóló döntés közzétételét követő 20 napon belül visszatéríti.
A jegy ára még a rendezvény időpontjának módosítása vagy online formában történő megtartása esetén sem téríthető vissza a jelen feltételekben írtakat meghaladó mértékben!

Támogatóink

Platinum támogató

Silver támogató

Bronze támogató

Szakmai partner

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Koncsek Fruzsina
  • Koncsek Fruzsina
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 1 327 4086
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Attila Bacsa
  • Attila Bacsa
  • KEY ACCOUNT SALES PARTNER
  •  
Varga-Fojtó Ágnes
  • Varga-Fojtó Ágnes
  • Sales manager
  •  

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Ditróy Gergely
  • Ditróy Gergely
  • üzletfejlesztési igazgató
  •  
  • Telefon: 428-9067
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az  Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.