Tíz éve vezeti a Daikin magyarországi csapatát, mely ez idő közben létszámban közel a négyszeresére, forgalomban pedig több mint ötszörösére növekedett. Vezetése alatt a vállalat üzletágainak száma is jelentősen bővült. A Daikin Hungary Kft. mind a B2B, mind a B2C ügyfelek kiszolgálásában a közép-kelet-európai régió egyik vezető országává, piacává nőtte ki magát. A régióban Ausztria után másodikként nyílt Magyarországon márkabolt, mely egy mérföldkő a lakossági ügyfelek magas szintű kiszolgálásában, kiemelkedő vásárlási környezetével és kulcsrakész megoldásaival.
Hitvallása, hogy prémium termékek mellé prémium szolgáltatást is nyújtani kell tudni, ideértve akár a partnerek felé biztosított all-in-one szolgáltatásokat, piaci innovációk meghonosítását, és a fenntarthatóság érdekében tett folyamatos fejlesztéseket.
Külkereskedelmi végzettsége és marketing iránti érdeklődése olyan - jellemzően műszaki terméket és megoldásokat forgalmazó – cégek felé vezette, ahol a termékportfolió és a cég által képviselt értékrend összhangban áll személyes értékrendjével. Szeret megkérdőjelezni dolgokat, de nyitott mások véleménye és elképzelési iránt. Szívesen veszi magát olyan munkatársakkal körbe, akik nyitottak a közös ötletelésre és az építő vitára.
Szűkebb és tágabb környezetünkért történő társadalmi felelősségvállalást nem csak cégvezetőként, de értelmiségiként, szülőként is napi feladatának érzi, és példát mutatva erre ösztönzi környezetét is.
Gyakorlott erdőjáró és hosszútávfutó, muszáj fák között lennie minden nap.
Korábban a következő Portfolio konferenciákon vett részt előadóként: