Töretlen lendülettel, egyre fokozódó érdeklődés és jelenlét mellett, már hagyományként rendezzük meg a Sustainable World 2025, a jövő vállalatainak szóló konferenciát. A fenntarthatósági törekvések és megoldások megkérdőjelezhetetlen súlyát, valamint a gazdaságban való kritikus szerepét 6 éve, az első Sustainable World konferencián még érdeklődő tekintetek figyelték, mostanra azonban kétségkívül az üzleti élet, a vállalati stratégiák szerves részévé vált.
Az üzleti világot folyamatos alkalmazkodásra és innovációra kényszerítik az olyan kihívások, mint a szabályozói környezet változása, a geopolitikai feszültségek, az átállási és fizikai klímakockázatok, a fogyasztók és befektetők igényváltozásai. A gyors reakció, az alkalmazkodás, a reziliencia olyan kulcsszavak, amelyeket több oldalról is kénytelenek voltak megtapasztalni a vállalatok. A hazai piac érettségét jól mutatja, hogy egyre többen vannak azok a szereplők, akik már látják, hogy milyen előnyökkel jár a fenntarthatóság élvonalába tartozni és biztos alapokkal tekinteni a jövőbe.
A rendezvény elsődleges fórummá és találkozóhellyé vált a zöld ipar szereplői számára, azoknak, akik stratégiai szemlélettel és elkötelezettséggel formálják a zöld gazdaságot. A Sustainable World konferencia iparáganként tárgyalja a legaktuálisabb kérdéseket, azokat az ügyeket, amelyek most lázban tartják a gazdasági élet szereplőit az ESG és a fenntarthatóság területén.
A konferencia kihagyhatatlan témái közé tartozik az ESG - mind szabályozás, mind jelentéskészítés, mind stratégiai téren -, a zöld finanszírozási lehetőségek, a pénzügyi szektor elvárásai, az előremutató befektetési döntések, a zöldenergia-piac legfrissebb történései, az energiahatékonyság, a zöld közlekedés, várostervezés és a zöld épületszektor. 2025-ben a kiemelt témák között szerepel a fenntartható kommunikáció, az ESG beépítése a marketingstratégiába, valamint a fenntarthatósági és ESG szakértők oktatása. Foglalkozunk a változó fogyasztói szokásokkal, a vállalati stratégiák átalakulásával, valamint a munkaerőpiaci problémákról és a gyártói szektor zöld kihívásairól sem feledkezünk meg.
A költség- és energiahatékony működés, a versenyképesség növelése, a fenntarthatósági célok és konkrét lépések, valamint az ügyfelek és partnerek bizalmának hosszú távú megtartása adja azt az unikális tudást és stratégiát, ami zöld kártya a jövő vállalatai közé kerüléshez.
Ilyen volt a Sustainable World 2024 konferenciánk: