Zakrzewski Anita a TOPdesk Magyarország Sales managereként 2015 óta sok olyan szoftverbevezetésen van túl, ahol a cégen belüli klasszikus kiszolgáló részlegek, mint pl. az informatika, létesítményüzemeltetés és a HR, belső szolgáltatóvá váltak. Tapasztalatot szerzett abban, hogy ezt az átalakulást hogyan lehet támogatni, milyen digitális folyamatokat érdemes kialakítani ahhoz, hogy valódi segítséget nyújtson a felhasználóknak és a megoldóknak egyaránt. A társadalomtudományok és közgazdaságtan területén szerzett egyetemi tudását a mindennapokban is szívesen használja arra, hogy a digitalizáció és a technológia fejlődésével ne kevesebb, hanem még több idő és humán erőforrás maradjon arra, amik a legfontosabb dologok egy cég életében: az elégedett ügyfelekre és a befektetések megtérülésére.
Korábban a következő Portfolio konferenciákon vett részt előadóként: