Ladics Viktória ügyvezető, szervezetfejlesztő, team coach, coach, szupervizor és három gyermek édesanyja. Több mint 25 éve tevékenykedik a HR területén, 20 éves vezetői és több, mint 15 éves fejlesztői tapasztalata van. Számára az ügyféllel való minőségi és bizalmi kapcsolat ugyanolyan fontos, mint a magas színvonalú szakmai megvalósítás. A HR Partner Consultingot 2011-ben alapította azzal a céllal, hogy egy olyan céget hozzon létre, ami a szolgáltatásaival a munkavállalói életciklus minden szakaszában támogatja Partnereit. Cége olyan munkamodellt követ, amely egyensúlyt teremt a munka-magánélet kérdésében és nagy hangsúlyt fektet a saját munkatársainak fejlesztésére is. Szakterülete és szívügye a női vezetők fejlesztése, a munkába visszatérő anyák helyzetének javítása, az atipikus foglalkoztatás gyakorlatainak tökéletesítése, a munka-magánélet közötti összhang fenntartása, a családbarát munkahelyek kialakítása. Fáradhatatlan, folyton fejlődni vágyó természetét jól tudja használni abban is, hogy kutatja az újabb és újabb módszertanokat, amivel az ügyfelek számára fenntartható megoldásokat és fejlesztési koncepciókat kínálnak.
Ladics Viktória előadónk lesz a következő rendezvényen:
Zöld átállás, de hogyan? A legalacsonyabban lógó gyümölcsök leszedésén a legtöbb zöld átállást megcélzó vállalat már túl van, de mi lesz ezután a következő lépés? Hogyan lehet az új gyakorlatokat vagy az ESG-szempontoknak való megfelelést a mindennapi működésbe beilleszteni? A Green... Részletek