Eredményorientált vezető, kiterjedt nemzetközi tapasztalattal a B2B és B2C értékesítés, ügyfélszolgálat, ügyfélélmény (CX), ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) és marketing terén. Nemzetközi pénzügyi és telekommunikációs cégeknél szerzett tapasztalatot abban, hogyan lehet az ügyfélkiszolgálást hatékonyabbá tenni és egyúttal javítani az ügyfélélményt. Magyarországon úttörő szerepet játszott a call center kialakításában, vezette Magyarország első call centerét a Citibanknál, átalakította a Vodafone ügyfélszolgálatát, amely ügyfélelégedettségben megelőzte a versenytársait, és felépítette a telefonos direkt értékesítési csatornát. Később felépítette az ügyfélérték növeléséért felelős csapatot, amely keresztértékesítésben és ügyfélmegtartásban hozzájárult ahhoz, hogy a Vodafone Magyarország árbevétel alapján megelőzte az akkor második Telenort. Jelenleg a Vodafone SSC-ben tölt be globális szerepet, elsősorban a contact centerek hatékonyságáért, transzformációjáért és a szolgáltatások használatának növekedéséért felel.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: