Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Uzoni Balázs

Vállalat: Vodafone Group Plc
Beosztás: Global Partner Manager
Eredményorientált vezető, kiterjedt nemzetközi tapasztalattal a B2B és B2C értékesítés, ügyfélszolgálat, ügyfélélmény (CX), ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) és marketing terén. Nemzetközi pénzügyi és telekommunikációs cégeknél szerzett tapasztalatot abban, hogyan lehet az ügyfélkiszolgálást hatékonyabbá tenni és egyúttal javítani az ügyfélélményt. Magyarországon úttörő szerepet játszott a call center kialakításában, vezette Magyarország első call centerét a Citibanknál, átalakította a Vodafone ügyfélszolgálatát, amely ügyfélelégedettségben megelőzte a versenytársait, és felépítette a telefonos direkt értékesítési csatornát. Később felépítette az ügyfélérték növeléséért felelős csapatot, amely keresztértékesítésben és ügyfélmegtartásban hozzájárult ahhoz, hogy a Vodafone Magyarország árbevétel alapján megelőzte az akkor második Telenort. Jelenleg a Vodafone SSC-ben tölt be globális szerepet, elsősorban a contact centerek hatékonyságáért, transzformációjáért és a szolgáltatások használatának növekedéséért felel.

Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként:

Önnek ajánljuk

Portfolio-MAGE Járműipar 2025

Portfolio-MAGE Járműipar 2025

2025. március 26 - 27.
Portfolio Hitelezés 2025

Portfolio Hitelezés 2025

2025. május 22.
Portfolio Property X 2025

Portfolio Property X 2025

2025. május 28 - 29.
Portfolio Agrárium 2025

Portfolio Agrárium 2025

2025. március 19.
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az  Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.