Szilágyi Gábor (45) A külkereskedelmi közgazdász BA diploma megszerzése után a MA fokozatot management és tanácsadás szakirányon szerezte a Pécsi Közgazdaságtudományi Egyetemen. Szakmai pályafutását export értékesítési szakterületen kezdte csomagolástechnika területen, majd a Philips Magyarországnál érkezett meg az elektronikai szektorba, ahol az értékesítésért felelt. A beszállítói oldalról a retail oldalra lépett a MediaMarkt-nál, ahol széleskörű tapasztalatokat szerzett kategória management, értékesítés, stratégiai project management területeken, mielőtt a vállalat magyarországi ügyvezető igazgatója lett. Fő fókuszai közé tartozik az omnichannel értékesítés fejlesztése mind az offline, mind a digitális csatorna hálózat fejlesztésével. Jelentős mértékű fejlesztéseket eszközöltek logisztikai és Tech kapacitások terén támogatandó a kiemelkedő vásárlási és ügyfélélményt. Stratégiájukban fontos szerepet kapnak új üzleti modellek felépítése, úgy mint a szolgáltatás modellek és a Retail Media. Vezetésével a vállalat víziója, hogy technológiai élményt nyújtson egy teljesebb életért és hogy omnichannel szolgáltatói platformmá váljon.
Szilágyi Gábor előadónk lesz a következő rendezvényen:
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben. A kormány és az MNB stratégiai és szabályozási tervei jelentős hatást gyakorolhatnak a szektor működésére, az iparág szereplői például az Etikus 2.0 életbiztosítási szabályozásra való felkészüléssel, az átállás gyakorlati... Részletek