Informatikai és közgazdasági végzettséggel rendelkezik, több mint 20 éve dolgozik az IT, illetve a telekommunikáció területén. Karrierjét szoftverfejlesztő cégnél kezdte, elsődlegesen termékmarketing és -menedzsment területen szerzett tapasztalatot különböző pozíciókban, majd műszaki területen folytatta munkáját a telekommunikációban, ahol jelenleg is IT és mobilhálózati szolgáltatásokat nyújtó partnerek szolgáltatásmenedzsmentjével foglalkozik. Munkája során mindig kiemelt szerepet játszott az ügyfélélmény menedzsment, illetve annak megértése, hogy a műszaki szolgáltatások hogyan szállíthatnak minél nagyobb üzleti értéket, azok minősége hogyan köthető össze közvetlenül az ügyfelek elégedettségével.
Székely Dániel előadónk lesz a következő rendezvényen:
2025. március 27., Hotel InterContinental Budapest
Újra együtt a szakma csúcsa! A hazai építőipar talán legfontosabb üzleti találkozójává nőtte ki magát a „Portfolio Építőipar” konferenciánk, amit 2025-ben immáron hetedik alkalommal rendezünk meg a szakma kiemelt szereplőinek részvételével és támogatásával. Az eseményen az építőipar szereplőit érintő legégetőbb... Részletek