A szakember 28 éve foglalkozik külső és belső márkaépítéssel. 11 évet töltött FMCG és Retail szektorban (Unilever UK és Hungary, Tesco, Bonfarm – Pick,Mizo) és 17 évet a magyar bankszektorban felsővezetőként. 1999-től a Citibank marketing igazgatójaként a kommunikáció mellett a termékmenedzsmentért is felelt a lakossági hitelezés és hitelkártyák magyarországi bevezetésének időszakában. Innen a Budapest Bankhoz igazolt, ahol ő vezette a bank belső és külső átpozícionálását és arculatváltását. Ezután a Sberbank magyarországi márkabevezetését vezényelte, majd 2014-ben lett az Erste Bank marketing és PR igazgatója, ahol a #higgymagadban brand narratíva és a legutóbb a George brand magyarországi bevezetése kapcsolódik a nevéhez. Szakmai fókusza a küldetés vezérelt márkák integrált kommunikációja.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: