Vállalat: IAB Hungary Retail Media Munkacsoport vezető
Beosztás: a Barion üzletfejlesztési tanácsadója
Szabó Ákos 2000-2008 között az Index.hu értékesítési igazgatójaként, 2014-ig az Adaptive Media üzletfejlesztési vezetőjeként dolgozott. Két cikluson keresztül volt az IAB Hungary elnökségi tagja, 2012-ben megkapta az IAB Hungary-díjat, 2011-ben programigazgatóként vezette az MRSz Reklámkonferenciát. Alapító vezetője volt az International Business School Budapest digitális marketing képzésének. 2014 óta tulajdonos-ügyvezetőként irányítja a Studio Binär digitális reklámügynökséget Bécsben. A cég elsősorban programmatic kampányokkal és tanácsadással foglalkozik közép-európai piacokon. 2023 óta a Barion big data üzletágának üzletfejlesztési tanácsadója. 2024 áprilisától az IAB Hungary Retail Media munkacsoport alapító vezetője. Tagja az IAB Europe Retail Media Committee-nek, illetve az IAB Austria Retail Media, illetve Sustainability munkacsoportjainak.
Szabó Ákos előadónk lesz a következő rendezvényen:
Nehéz idők járnak a kiskereskedelmi szektorban. A vásárlói elvárások változásait számos tényező formálja, beleértve a gazdasági környezetet is. Legyen szó a hagyományos, fizikai boltok üzemeltetőiről, az online kereskedelem egyre nagyobb szeletet kiszakító szereplőiről, vagy ezek kombinációjáról, mindenki azokat a megoldásokat... Részletek