Beosztás: nagyvállalati marketing és üzletfejlesztési vezető
Sipos Szabolcs a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Szakán, majd a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Szakán, Marketing szakirányon szerzett diplomát. Már a főiskola alatt a telekommunikációban, az akkori Pannon GSM-nél szerzett gyakorlatot, majd 2002-től főállásban helyezkedett el a cégnél. az első 6 évet piacelemzői és stratégiai elemzői pozícióban töltötte, az időszak meghatározoó projektjei a számhordozás és a 3G bevezetése voltak, valamint a cég almárkáinak bevezetéseében is aktív szerepet vállalt (BEE, djuice). 2008-tól a lakossági szegmens marketingjéért felelt, majd 2010-től a vállalati szegmens marketing csapat vezetésével bízták meg az akkor már Telenorrá vált cégnél.
2014-től egy másik szektorban folytatta pályafutását, a K&H Banknál akkor alakuló CRM kampánymenedzsment csapat vezetőjeként csapatával a fiókhálózati és a digitális CRM kultúra kialakításán dolgozott, külön felkészüléssel a szektort erősen érintő szabályozási változásokra (pl. GDPR bevezetése), és külön fókusszal a banki és biztosítási szinergiák és üzleti lehetőségek kiaknázására.
Az 5 éves pénzügyi kitérő után 2019-től visszatér a telekommunikációba, a Vodafone-hoz, ahol a nagyvállalati szegmens marketing és üzletfejlesztési csapatának vezetőjeként az új technológiák és üzleti lehetőségek (pl. 5G, IoT megoldások) marketing támogatásán, a külső partneri és ügyfélegyüttműködéseken dolgozik, és csapatával kiemelt szerepet vállal egy új, szektorspecifikus értékesítési modell sikeres megvalósításában.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: