Molnár Péter 2014 óta dolgozik a CIB Bankban, a Digitális Csatornák terület vezetőjeként a digitális átalakulásért felel. Korábban az MKB Banknál és a Budapest Banknál töltött be különböző pozíciókat. Érkezése óta a CIB kiemelkedő sikereket ért el a digitalizáció terén: 2016-ban a CIB Bank mobilalkalmazás lett a MasterCard Év bankja versenyén az év lakossági mobil- és online banki eszköze. Az alkalmazást 2016-os elindulását követően másfél év alatt közel 140 ezer ügyfél töltötte le, és az applikációt elégedetten használó ügyfelek száma folyamatosan növekszik a banknál. A CIB Bank volt 2017-ben az első bank, mely lehetővé tette meglévő ügyfelei számára a személyi kölcsön igénylését mobilalkalmazáson keresztül, teljesen online folyamatban, akár 7 percen belüli folyósítással. A bank a Digitális Csatornák terület aktív részvételével azon dolgozik, hogy elérhetővé tegye a jövő banki megoldásait, ennek egy lépéseként a CIB Bank 2016-ban elsőként rendezett banki fintech versenyt Magyarországon, a Novathon #withCIB eseményt.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: