Palincsár László, 1996-ban kezdte marketingkommunikációs karrierjét az akkor még full service reklámügynökségként működő Ogilvy-nél, a média osztályon, majd 1999-ben igazolt át az Initiative Mediához (IPG csoport), ahol több mint 10 évet töltött. Ezen időszak alatt Magyarország legnagyobb nemzetközi médiaügynökségévé váltak. László, az ügynökségi operatív vezetői pozíciója mellett, az időközben létrejött első médiaügynökségi vásárlási pool-t alkotó Magna ügyvezetője is lett. 2010-ben kilépett a nemzetközi színtérre, a stockholmi ZenithOptimedia (Publicis csoport) ügyvezető igazgatójának választották, ahol több mint 4,5 évet töltött. Ezen időszak alatt az ügynökség, a középmezőnyből a Top 3-ba nőtte ki magát. Hazaérkezésekor a WPP csoport hívta a az akkor még éppen kialakulóban lévő Team Red élére. Három évet töltött itt ügyvezetőként, mely időszak alatt az ügynökség elnyerte az év leghatékonyabb kampánya díjat (Platina Effie), munkavállalói száma pedig megháromszorozódott. A WPP holding döntése nyomán a Team Red, két másik ügynökséggel együtt, 2019-ben beolvadt a Young & Rubicam alá és László az így létrejött több mint 100 főt foglalkoztató ügynökségi csoport vezérigazgatója lett. A csoport fúzióját és névváltoztatását (VMLY&R) végrehajtotta, majd 2022-ben az Ogilvy márka is bekerült az irányítása alá. Szakmai karrierje során szinte minden kategória vezető márkáit képviselte, rendszeres előadó a szakmai fórumokon, zsűritag a versenyeken.
2023-ban új szakaszt nyitott az életében és áttért a tanácsadói oldalra. Az EY-nál az irányítása alatt indították el a „Customer & Growth” szolgáltatási ágat, ahol visszamérhető, end2end megoldásokat szállítanak egy egészen új módszertan segítségével ügyfeleik stratégiai problémáira úgy, hogy a folyamat során mindent a végfogyasztó igényeire szabnak. A szolgáltatás indulása óta tucatnyi sikeres piacralépés és digitális, fogyasztói megoldás van már a hátuk mögött.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: