Közgazdászként végzett a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen pénzügy szakon. 1999‐ben kezdi pályáját az OTP Bankban. 2002‐től kezdve a bank lakossági üzletágában, lakáshitel termékfejlesztési területen dolgozik, majd 2005‐2008 között a hálózati teljesítménymenedzsment‐rendszer működtetéséért és fejlesztéséért felelős területen tölt be vezető pozíciót. 2008 májusától az OTP Bank marketing és kommunikációs igazgatója. Az általa vezetett terület menedzseli nemzetközi szinten az OTP Csoport márkafejlesztési stratégiáját. Az igazgatóság végzi az OTP Bank marketingkommunikációjával összefüggő feladatokat, PR, szponzorációs, adományozási és CSR tevékenységét, felel a belső kommunikációért, a piackutatásokért és a lojalitás programokért.
Korábban a következő Portfolio konferenciákon vett részt előadóként: