Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Molnár Ákos

Vállalat: Telenor
Beosztás: ügyfélszolgálati igazgató
Ákos 1996-ban csatlakozott az akkori Pannon GSM-hez. Az elmúlt több mint húsz évben több ügyfélszolgálati- és HR pozícióban is dolgozott. A Telenornál 18 éven át HR Business Partnerként a vállalat különböző területeit támogatta. Az ügyfélszolgálat sosem került ki a látóköréből: a terület támogatója és a menedzsment tagja volt HR Business Partnerként. Egy 2019-ben felmerült lehetőség nyomán, nagy energiákkal pályázta meg annak a területnek a vezetői posztját, ahol karrierje indult. 2020 februárjától igazgatóként irányítja a többszáz fős ügyfélszolgálatot. A karantén-időszak ezen a területen is izgalmas kihívásokat hozott, amelyek hosszú távú tapasztalatai és tanulságai a teljes iparág és más nagyvállalatok számára egyaránt előremutatóak lehetnek.

Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként:

Önnek ajánljuk

XX. Property Investment Forum

XX. Property Investment Forum

2024. szeptember 25.
Private Health Forum 2024

Private Health Forum 2024

2024. szeptember 26.
Future of Finance 2024

Future of Finance 2024

2024. szeptember 17.
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.