Ákos 1996-ban csatlakozott az akkori Pannon GSM-hez. Az elmúlt több mint húsz évben több ügyfélszolgálati- és HR pozícióban is dolgozott. A Telenornál 18 éven át HR Business Partnerként a vállalat különböző területeit támogatta. Az ügyfélszolgálat sosem került ki a látóköréből: a terület támogatója és a menedzsment tagja volt HR Business Partnerként. Egy 2019-ben felmerült lehetőség nyomán, nagy energiákkal pályázta meg annak a területnek a vezetői posztját, ahol karrierje indult. 2020 februárjától igazgatóként irányítja a többszáz fős ügyfélszolgálatot. A karantén-időszak ezen a területen is izgalmas kihívásokat hozott, amelyek hosszú távú tapasztalatai és tanulságai a teljes iparág és más nagyvállalatok számára egyaránt előremutatóak lehetnek.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: