Beosztás: Marketing, PR és Digitális terület, területvezető
Lengyel Zoltán több, mint 20 éve foglalkozik kommunikációval. Eddigi pályája során lehetősége volt a Marketing, PR és Digitális területek mindegyikén beható tapasztalatot szerezni vezetőként. 5 éve vezeti a Sberbank Marketing, PR és Digitális területét amely felel a társaság összes kommunikációs feladatáért valamint a Digitális stratégia kialakításáért és megvalósításáért. Ezt megelőzően több nemzetközi pénzintézetnél (Citi, MKB, Generali, Genertel) dolgozott felsővezetőként ill. szakmai vezetőként, ahol a Marketing, Értékesítés és Digitális területeket volt módja irányítani. Szektorális tapasztalata a banki és biztosítási szektor mellett kiterjed a telekommunikációs (Telekom) és tanácsadási szektorokra (Deloitte) is. Szakmai fókusza a hatékonyság vezérelt integrált kommunikáció és a digitális ügyfél élmény fejlesztése.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: