László Richárd közgazdász diplomájának megszerzését követően, 2000-ben szinte pályakezdőként helyezkedett el a Toyota magyarországi vezérképviseleténél. Különböző értékesítési és marketing pozíciók betöltése után először marketing-kommunikációs középvezetői, majd értékesítési és marketing igazgatói pozíciót látott el a vállaltnál. 2014-ben részt vett a Toyota és Lexus márkák regionális közép-európai központjának létrehozásában, ahol 2015-től a Magyarországért felelős országigazgatóként dolgozik. Vezetésével a Toyota folyamatos előretörést produkálva, 2022 óta piacvezető márkának számít hazánkban, a Lexus pedig a prémium piac egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője.A siker titkát az importőr tudatos márkaépítésében, valamint a márkakereskedői és szervizhálózat kiváló együttműködésében és folyamatos fejlesztésében látja.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: