Beosztás: marketing és kommunikációs vezérigazgató
1999-ben két társával (Kósa Erika, Kostevc Péter) alakították meg a mára dominánsan piacvezető vállalatot. A szakember feladatai közé tartozik a BROKERNET Holding marketing és kommunikációs tevékenységének megszervezése, a Brokernet Oktatási Központ vezetése, illetve a cégcsoport on-line üzletágának felépítése is. Pál 1989 óta tevékenykedik a biztosítási szakmában. 1999-ig egy osztrák biztosításközvetítő cégnél töltötte be az értékesítési igazgató pozícióját Magyarországon, illetve az említett cég értékesítési vezetőjeként Athénben töltött másfél évet. Felsőfokú szakképesítést 2001-ben szerzett ezen a pályán. A Minősített Pénzügyi Tervezők Szövetségének (MPTSZ) cégében alapító-társtulajdonos, melynek célja, hogy fejlessze a magyar pénzügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos tanácsadási minőséget az FPSB (Financial Planning Standards Board – A Pénzügyi Tervezés Szabványügyi Testülete) követelményrendszerének adaptálásával.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: