Legfontosabb feladata a magyarországi kereskedő partnerekkel való kapcsolattartás. Ennek fontos része a kereskedőktől származó adatok beszerzése, karbantartása és fejlesztése. Olyan új szolgáltatások és projektek bevezetése és megvalósítása, amelyek támogatják a partnerek hatékonyabb sikeresebb működését szintén kiemelkedő jelentőségűek munkájában. A Brandbank ügyvezető igazgatójaként az FMCG ecommerce területén sikeresen dolgozott egy piacvezető B2C adatbanki szolgáltatás hazai bevezetésén. Ezt követően a NielsenIQ kereskedői kapcsolatok igazgatójaként a hazai FMCG szektor kereskedőivel működik együtt a piackutatást és a működési hatékonyságot érintő témákban. Pályafutását a Siemens Zrt-nél kezdte, ahol 9 évet töltött és kereskedelmi vezetőként dolgozott. Ezt követően az Informatikai és Távközlési Tőkealap - befektetési Igazgatója, majd a GS1 Magyarország Zrt. vezető szakértője volt. Tanulmányait a Német Kereskedelmi- és Iparkamaranál majd a Szent István Egyetem - Kereskedelmi és Vállalkozási Főiskola szakán végezte, ahol vállalkozásszervező közgazdász diplomát szerzett.
Korábban a következő Portfolio konferenciákon vett részt előadóként: