1998-ban bölcsész diplomát, 2020-ban kommunikációs és médiaszakértő mesterfokozatot szerzett. 2005 óta dolgozik a Budai Egészségközpontban, 2006-ban marketing vezetőként, 2007 óta marketing és értékesítési igazgatóként. Ezen idő alatt mélyreható ismereteket szerzett a magyar magánegészségügyi piac működésének sajátosságairól. Pozíciójából adódóan fő feladata a márkaépítés mellett a kommunikációs kampányok megtervezése és koordinálása. Felsővezetőként részt vesz a cég közép és hosszú távú stratégiájának kialakításában csakúgy, mint a termékfejlesztési folyamatban. Nevéhez fűződik a Budai Egészségközpont loyalty programjának, valamint az ügyfélszegmentációs algoritmusának kidolgozása. Több cikke jelent meg és számos előadást tartott az integrált egészségügyi kommunikáció témakörében.
Korábban a következő Portfolio konferenciákon vett részt előadóként: