János a Magyar Reklámszövetség elnöke, a kommunikációs szakma vezető és meghatározó szakembere. Pályafutását 1993-ban a Well Reklám és PR ügynökségnél kezdte, majd nemzetközi ügynökségek vezető beosztásaiban dolgozott itthon és külföldön. Egy rövid a kutatási szektorba történő kitérő, az Ipsos vezérigazgatói széke után, 2010-től a MEC vezetőjeként folytatta. Az ügynökségi csoport, amelyet 2018-tól Wavemakernek hívnak, az elmúlt 8 évben folyamatosan vezeti a médiaügynökségek RECMA rangsorát Magyarországon. Évek óta a legdíjazottabb médiaügynökség, begyűjtve számos hazai, valamint a legrangosabb nemzetközi díjakból is jónéhányat, például 2 Cannes-i oroszlánt is. János a szakmai listák élén áll évről évre. A szakember az iparág meghatározó képviselője törvényhozatali, szabályozási, versenypiaci és kutatási területeken. Olyan nagynevű márkák kommunikációja köthető János munkásságához, mint a Telekom, Nestlé, Dreher, Decathlon vagy MOL. János különösen szívén viseli a fenntartható fejlődés ügyét, ahogy szokott fogalmazni, „már csak azért is, mert 6 gyermeke folyamatosan emlékezteti, hogy felelőséggel tartozunk a következő generációknak abban, hogy milyen világot hagyunk örökül számukra.”
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: