Érsek Renáta közgazdász végzettségű, kommunikációs szakember. Szakmai pályafutását PR-ügynökségi környezetben kezdte, majd egy sportszövetségnél töltött több mint négy évet marketingigazgatóként. Ebben a szerepben a szervezet arculatának kialakításáért, szponzorációs tevékenységéért, valamint hazai rendezésű világ- és Európa-bajnokságok lebonyolításáért felelt. Ezt követően szabadúszóként dolgozott, és meghatározó szerepet vállalt számos high-tech, sport- és hadiipari fejlesztés márka- és arculatépítésében. Jelenleg a Márton Pálinkafőzde kereskedelmi vezetőjeként nemcsak az értékesítési tevékenységek irányításáért felel, hanem a vállalat brandjének megújításáért, valamint a főzde nemzetközi márkája, a Baltazar Fruit Spirit teljes körű márkaépítéséért és piaci bevezetéséért is.
Érsek Renáta előadónk lesz a következő rendezvényen:
Nehéz idők járnak a kiskereskedelmi szektorban. A vásárlói elvárások változásait számos tényező formálja, beleértve a gazdasági környezetet is. Legyen szó a hagyományos, fizikai boltok üzemeltetőiről, az online kereskedelem egyre nagyobb szeletet kiszakító szereplőiről, vagy ezek kombinációjáról, mindenki azokat a megoldásokat... Részletek