Szakmai pályafutását 1990-ben, az éppen alakuló Providencia Biztosítónál kezdte. Eredetileg mérnökként végzett, ehhez szerzett utána közgazdasági diplomát. A Providenciánál, majd a Generalinál kockázatvállalói és termékmenedzseri feladatok után a Vagyonbiztosítási osztályt vezette. 2001-ben átvette a CRM osztály, ezen belül a marketing terület irányítását. 2007-ben megalakították a Genertel Biztosítót, amely a biztosítás direkt értékesítésében úttörő szerepet vállalt. A céget 2016-ig irányította, jelenleg az értékesítés és marketing területért felel. Emellett vezeti a Generali Stratégiai marketing igazgatóságát, amelynek feladatai közé tartozik a CRM és marketing terület irányítás és a vállalatcsoport stratégiai összehangolása, aminek szerves része a digitális transzformáció.
Korábban a következő Portfolio konferenciákon vett részt előadóként: