Minden 10 évesen kezdődött, amikor a “Mi kell a nőnek” című film hatására Blaumann Debóra arra jutott, hogy neki egyértelműen marketingesnek kell lennie. Két Corvinus diploma után a P&G, a Nestlé, majd az Unilever berkeiben rengeteget tanult különböző trade és brand marketing pozíciókban. A FMCG világából a digitális terület iránti leküzdhetetlen kíváncsiság indította el a nemzetközi médiaügynökségek felé. Legutóbbi pozíciójában pedig marketing vezetőként többek közt a NetPincér-foodpanda márkaváltásért felelt (bizony, volt ilyen is, mint kiderült, nem utoljára). Jelenleg az Erste legfiatalabb igazgatójaként Marketing & PR vezető pozíciójában az összes magyar leányvállalat marketing és kommunikációs feladataiért felel, beleértve a klasszikus marketing feladatkörök mellett a PR, a krízis és belső kommunikáció és rendezvényszervezés területét is. Az elmúlt egy év alatt új marketing stratégiát és arculatot vezetett be, és szívügyévé vált, hogy megmutassa, hogy a bankolás lehet emberközeli is. Szabadidejében, amikor éppen nem az örökbefogadott kisállatai társaságát élvezi, örömmel tart szakmai képzéseket - sőt néha a kettőt kombinálja is.
Korábban a következő Portfolio konferenciákon vett részt előadóként: