Barany Máté a Ping Identity ügyfélmenedzsere, aki a közép- és kelet-közép-európai, valamint a MEA-régiókért felel, székhelye az Egyesült Királyságban található. Több mint négyéves tapasztalattal rendelkezik az Identity and Access Management (IAM) és hatéves tapasztalattal az Unified Endpoint Management (UEM) területén, és segít a vállalkozásoknak a biztonságos digitális átalakulásban. Korábbi megoldásmérnökként szerzett műszaki háttere lehetővé teszi számára, hogy megértse az ügyfelek igényeit és személyre szabott megoldásokat nyújtson. Máté emellett szenvedélyesen érdeklődik az AI és a gépi tanulás iránt a kiberbiztonságban.
Barany Máté előadónk lesz a következő rendezvényen:
2024. november 14., Hotel InterContinental Budapest
A digitális transzformáció ma már nem csupán egy zsebből előrántott buzzword: szektorokon átívelő módon érinti a nagyvállalati élet mindennapi működését a dokumentumkezeléstől és tárolástól kezdve a számlázáson át a home office-on keresztül az ügyfél front-endekig. A pénzintézetektől, feldolgozó és gyártóvállalatoktól kezdve az agráriumon keresztül... Részletek