Okleveles közgazdászként karrierjét a Geomédia Kiadónál kezdte 2000-ben, ahol a ranglétrát végigjárva 4 év alatt a kiadó marketing igazgatója lett, több alkalommal a Kreatív Reklámverseny, Diákreklámverseny és Nagy Kreatív Nap szervezője. 2005-től menedzsment és tanácsadás szakirányú másoddiplomát szerzett a Pécsi Tudományegyetem Közgazdasági Karán, és mellette párhuzamosan elkezdett online marketinggel foglalkozni a nemzetközi tulajdonban lévő Verlag Dashöfernél. Ezt követően online marketing vezetői pozíciót töltött be a RODIN Management Service, majd a CompLex Kiadó, későbbi nevén Wolters Kluwer Hungary Kft-nél, ahol jelenleg is, immár több mint 15 éve dolgozik vezető pozícióban. Jelenleg a vállalat management boardjának tagja, ügyfélélményért (sales, marketing, ügyfélszolgálat), valamint termékfejlesztésért felelős vezető, mesterséges intelligencia nagykövet. Több helyi és nemzetközi projekt valamint belső munkacsoport tagja.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: