Új márkákkal és megújult üzletekkel indítja az őszi shopping szezont Budapest népszerű bevásárlóközpontja, a Mammut. A plázában nyitotta meg legújabb üzletét a CCC csoporthoz tartozó HalfPrice lengyel bolthálózat, ahol világhírű divattervezők darabjai kaphatók rendkívül kedvező áron. A kínálat nagyon széles, a márkás ruhák mellett lakberendezési cikkeket, konyhai kiegészítőket, kisállat-felszerelést, játékokat, parfümöket is vásárolhatunk méghozzá 10-80% kedvezménnyel.
A HalfPrice – mely 7 országban 76 üzlettel van jelen – az egyre népszerűbb „off-price” modell szerint működik, melynek lényege, hogy rendkívül széles termékválasztékot biztosítanak tartósan alacsony árak mellett. A kínálat folyamatosan és gyorsan frissül, így érdemes akár hetente benézni az újdonságokért.
Mi vár még a Mammutban?
Még több új márkával és teljes körűen megújult üzletekkel teszi még vonzóbbá kínálatát a Mammut Bevásárlóközpont.
Magyarország legnagyobb Douglas üzlete nemrég friss koncepcióval nyitott újra a plázában több mint 500 négyzetméteren, olyan exkluzív brandekkel, mint a Jo Malone London, a The Ordinary, valamint a Maison Margiela, és a The Merchant of Venice. A L’Occitane üzlet is megújult, külön érdekesség, hogy itt találjuk meg a márka egyetlen újratöltő állomását is.
A sportos stílus kedvelői a Footlocker legújabb üzletének örülhetnek, akik pedig egy kis felfrissülésre vágynak, az új Buddha Originals étterem ázsiai ízeit is kipróbálhatják a Mammutban.
(x)