Furcsa ellentmondás feszíti a jövő évi költségvetést
Mi lesz a nyugdíjakkal?
Mi az a Portfolio Signature?
Ez a Portfolio előfizetőknek szóló csomagajánlata, amivel már nemcsak a Signature jelöléssel ellátott fontos, aktuális, egyedi elemzéseink olvashatóak, hanem további exkluzív szolgáltatásokhoz is hozzáférnek olvasóink.
Ezentúl a Portfolio összes cikkéért fizetnem kell?
Nem, csak a Signature jelölésű tartalmakhoz szükséges külön előfizetés. A Portfolio tartalmának nagy része továbbra is mindenki számára elérhető lesz.
Milyen csomagok közül tudok választani?
Két ajánlatunk van előfizetőinknek. Létezik a Signature BASIC csomag, valamint a Signature PRO csomag.
A BASIC csomag tartalma:
A PRO csomag tartalma:
Milyen díja van a szolgáltatásnak?
A Signature tartalmakhoz való hozzáférés díja a csomag típusától függ:
Hogyan kaphatok egyedi hozzáférést? Hogy kapok róla számlát?
Az egyedi hozzáféréshez regisztráció és előfizetés szükséges. A fizetés egyszerűen, online bankkártyás tranzakcióval - MasterCard és Visa kártyával - működik. A számlát automatikusan elküldjük a megadott e-mail címre.
Hogy tudom megújítani a havi/éves előfizetést?
Az előfizetés automatikusan megújul a hónapforduló/évforduló napján.
A Portfolio tárolja a bankkártya adataimat az automatikus megújításhoz?
Nem, a teljes fizetési folyamat és a kártyaregisztráció a SimplePay rendszerében történik a Portfolio számára láthatatlanul.
Hogyan tudom lemondani az előfizetést?
A fordulónap előtt bármikor leállíthatja előfizetésének automatikus meghosszabbítását a profil oldalon. A lemondást követően előfizetése az adott hónapfordulóig fog élni. Csak az adott hónap eltelte után tud új előfizetést kérni.
Nem sikerült befizetnem a havi vagy az éves díjat. Mit tegyek?
Ha nem sikerült a befizetés, kérjük, ellenőrizze, hogy jól adta-e meg a bankkártyája adatait, továbbá ellenőrizze a bankszámlája egyenlegét és a bankkártyája lejárati idejét. Emellett, kérjük, ellenőrizze, hogy bankkártyája internetes fizetésre alkalmas.
Honnan tudom, hogy mikor vonták le az előfizetési díjat és hol találom a fizetési előzményeimet?
Miután regisztrál a szolgáltatásra, e-mailben erősítjük meg annak sikerességét. A havidíj levonása mindig nagyjából az első fizetéssel megegyező napon történik. Amennyiben bármilyen probléma merülne fel a fizetés folyamatával kapcsolatban, értesítjük e-mailen keresztül. A fizetési előzmények megtalálhatók a profil oldalon.
Korábban már előfizettem az angol nyelvű Portfolio-ra. Ez az előfizetés érvényes a Portfolio Signature-re is?
Nem, a Portfolio Signature-höz külön előfizetés szükséges.
Korábban már előfizettem a Portfolio Cikkarhívumra. Ez az előfizetés érvényes a Portfolio Signature-re is?
Nem, a Portfolio Signature-höz külön előfizetés szükséges. Arra viszont felhívjuk olvasóink figyelmét, hogy Signature előfizetéssel elérhetőek a Portfolio archív cikkei: a BASIC csomag keretében 1 évre visszamenőleg, a PRO csomag keretében korlátlanul.
Hány eszközről használhatom a szolgáltatást?
Egyszerre egy eszközről lehet elérni a Portfolio Signature tartalmait, de a felhasználói fiók nem osztható meg, illetve egy felhasználó maximum 3 db eszközről (például irodai számítógépről, otthoni számítógépről és okostelefonról) léphet be.
Nem tudok belépni, hol kaphatok segítséget?
Kérjen jelszó-emlékeztetőt a https://profil.portfolio.hu/user/jelszo-emlekezteto oldalon, vagy kérjük, írjon e-mailt az ugyfelszolgalat@portfolio.hu címre.
Technikai problémát tapasztalok, hova fordulhatok?
Kérjük, írjon e-mailt az ugyfelszolgalat@portfolio.hu címre.
Mi lesz a nyugdíjakkal?
Hogy látja a cég jövőjét az elnök-vezérigazgató?
Bindulhat a trükközés?