Átadták a forgalomnak az M44-es Tiszakürt − Lakitelek között megvalósult szakaszát - írja a Magyarépítők.hu. A 10 kilométer hosszú, 2 x 2 sávos szakasz a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában a Duna Aszfalt Zrt. kivitelezésében valósult meg nettó 51,3 milliárd forintból. A szakasz leglátványosabb műtárgyát kétségtelenül az új tiszaugi Tisza-híd jelenti.
A többszörösére emelkedő gépjárműforgalom miatt indokolt Szolnokon egy második Tisza-híd építése, amelynek előkészítésére 1,67 milliárd forintot biztosít az Innovációs és Technológiai Minisztériumon és a várhatóan 25-30 milliárdos teljes fejlesztés 5-6 éven belül készülhet el.
A legfrissebb Magyar Közlönyben megjelent határozat szerint a kormány jóváhagyta, hogy új Tisza-híddal együtt megépülhessen a Szolnokot északról elkerülő, az M4-es autópálya egy szakaszának számító Abony-Törökszentmiklós közötti kétszer két sávos útszakasz, mintegy 25 km hosszan. Emellett a kormány arra is felhatalmazást adott, hogy indulhat az előkészítése a Törökszentmiklós - Püspökladány - Berettyóújfalu közötti gyorsforgalmi útnak és utóbbihoz 8,4 milliárd forintnyi forrást el is elkülönített a következő évek büdzséjéből.
Nem ő az egyetlen, aki szerint súlyos a probléma.
Üzentek a biztosítóknak az építőiparosok.
A Fehér Háznak alapos indoka van.
Íme az idei lehetőségek.
Nem úgy sikerült a bankok extraprofitadó csökkentése, ahogyan azzal Nagy Mártonék számoltak.
Milyen politikus lesz a Tesla első embere?
A 2025-ös kilátásokról beszélgettünk.