Új irodaterületet nyitott Szentendrén a Spaces és Regus brandeket magába foglaló International Working Group (IWG) - közölte a társaság.
Az Európai Unió által bevezetett magasabb vámok miatt a kínai állami autógyártó, a GAC jelentős stratégiai átalakításra kényszerült, hogy versenyképes maradjon az európai piacon. A vállalat hibrid modellek bevezetését és helyi gyártás elindítását tervezi, hogy csökkentse a tarifák okozta költségeket és biztosítsa hosszú távú jelenlétét. A cég korábban egy magyarországi gyárépítés lehetőségét is vizsgálta – írja a Financial Times.
A Mercedes-Benz új V8-as benzinmotort fejleszt, ezzel csatlakozva azon autógyártók sorához, akik az elektromos autók iránti csökkenő kereslet miatt újragondolják stratégiájukat - közölte a Bloomberg.
A Skoda Auto 2024-ben több mint 925 ezer járművet gyártott világszerte, ami 4,2 százalékos növekedés az előző évhez képest - tájékoztatta a Volkswagen konszern márkáinak magyarországi importőre, a Porsche Hungaria közleményben az MTI-t pénteken.
Tavaly a világ hetedik legnagyobb autógyártója lett az eladások alapján a BYD, és év végén voltak olyan hónapok, amikor világszinten a második volt. 2025-öt ott folytatja a cég, ahol 2024-et abba hagyta, idén januárban másfélszer annyi autót adott el a kínai cég, mint egy éve.
Az Egyesült Királyságban 779 ezer 584 autót gyártottak tavaly, 13,9 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál - derült ki a brit autógyártók és autókereskedők szövetségének (SMMT) csütörtöki adatközléséből. Mind a belföldi, mind a külföldi értékesítésre szánt gyártás nagyon csúnyán sikerült, sőt még az elektromos és hibrid autók gyártása is zuhant.
Donald Trump egy tollvonással visszazavart az irodába 3 millió embert, és egyre több gigacég vezetője szorgalmazza a munkahelyre való fizikai visszatérést, miközben a munkavállalók - különösen a fiatalok - irtóznak az ötlettől. Néhány év múlva azok kerülnek többségbe a munkaerőpiacon, akik zöme felmond, ha nem dolgozhat otthonról. Vajon hogyan, mikor és kinek a javára dől el a hibrid és a távmunka lehetőségek megmaradásáért folytatott háború?
Szombattól csökkenés várható a kutak nagykereskedelmi árában - írja a holtankoljak.
2024-ben alig nőtt az európai autópiac, miközben a teljesen elektromos autók iránti kereslet visszaesett, főként a legnagyobb piacnak számító Németországban, ahol a támogatások megszűnése erősen meglátszott az eladások alakulásán. A hibridek azonban szárnyaltak, eladásaik több hónapon át megelőzték a benzineseket, így ezekben az időszakokban a legkeresett hajtáslánccá váltak az európai piacon. Magyarország eközben kiemelkedett az EU-s mezőnyből: az autóeladások kétszámjegyű növekedést mutattak, köszönhetően a hibridek erős növekedésnek, és a támogatott elektromos autók sikerének. A gyártók tekintében érdekes átrendeződések történtek, a Volkswagen ugyan legnagyobbként még növelni is tudta piaci részesedését, de a japán és más keleti gyártók szépen elkezdtek feljönni, többnyire a nyugati gyártók kárára.
A Kínai Autógyártók Szövetségének (CAAM) hétfői jelentése szerint a kínai járműexport az idén várhatóan 5,8 százalékkal 6,2 millióra nő, ami a 2024-es 19,3 százalékos növekedéshez képest lassulást jelez.
A kínai személyautó szövetség (CPCA) adatai szerint tovább nőtt a világ legnagyobb autópiaca, az eladott autók fele már alternatív hajtású.
A Ford Motor több mint 20 ezer hibrid SUV-t hív vissza az Egyesült Államokban akkumulátorproblémák miatt. A visszahívás a 2020 és 2024 közötti Ford Escape és Lincoln Corsair járműveket érinti.
Az olasz kormánynak kedden mutatja be hosszú távú gyártási tervét a Stellantis, amelynek részeként egy új modell gyártása kezdődhet meg az egyik olaszországi üzemben.
A korábban tervezett 2028 helyett csak 2029-ben dobja piacra első elektromos autóját a Lamborghini. A cég vezérigazgatója szerint a luxusautók piaca egyszerűen még nem érett meg a teljes elektromosításra.
Az olasz autipar jelentős fellendülés előtt állhat a következő években, a Stellantis autógyártó vállalat vezetőjének optimista nyilatkozata szerint. A cég ambiciózus terveket vázolt fel az olaszországi termelés növelésére, miközben a kormány is határozott elvárásokat fogalmazott meg az ágazat jövőjével kapcsolatban.
Megemelte a Dacia a Magyarországon jelenleg legolcsóbban kapható elektromos autójának árát - szúrta ki a hvg.
Szerintük vége a járványnak, ezért nincs rájuk többé szükség.
Cikkünk folyamatosan frissül.
Néhány részlet ki is derült.
Nem költségvetési lazítást akarnak, hanem több pénzt.
Putyin kijelentését követően jött a felvetés.
Mi történik Törökországban?
Tiltott támogatásokat keresnek.
12 naponta 2 milliárd fekete katonalégy lárvát nevelnek, majd dolgoznak fel Magyarország első ipari léptékű rovarfehérje-üzemében.