Előfizetői tartalom

Vadonatúj üzletláncot indít a H&M, ott még olcsóbbak lesznek a ruhák

Portfolio
A H&M bevételei jóval a várakozások alatt alakulnak, a világ második legnagyobb ruházati kiskereskedelmi cége nem tud olyan ügyfélélményt nyújtani, mint a versenytársai, ráadásul az online kereskedelemben is lemaradt. A menedzsment arról döntött, hogy idén 170 üzletet zárnak be, ezzel párhuzamosan viszont elindítanak egy új koncepciót, az Afoundot, ahol nemcsak a H&M-nél felhalmozódott eladatlan készleteket adják el, de más ruházati láncok termékei is kaphatók lesznek.

Egyre nagyobb a bajMiközben a globális világgazdaság és az európai kiskereskedelem is dübörög, a világ második legnagyobb kiskereskedelmi cége szenved. A most közzétett éves beszámolóból kiderül, hogy tavaly a bevételek csupán 4%-kal emelkedtek, ami messze elmaradt a menedzsment és a piaci szereplők várakozásitól. A tavalyi negyedik negyedévben, ami szeptember 1-től november...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés